God morgon den 7 mars
Grå grå grå dagen är lika grå som mitt hår, Jag önskar att himlen fick vara bå blå blå För det är ju ändå till slut äntligen vår Det ska naturligtvis vara soligt och varmt då. Eller?? He he he!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! I dag är jag hemma och fixar.. ska till gbg ikväll. Blir en lång dag idag. Hoppas på en skön vacker lördag imorgon. Vill ut och se vår!
God morgon!
Jag har redan börjat läsa. Det går så långsamt när det är såhär grått ute, men imorgon ska det bli fint.
Och så mycket mer har jag inte att göra. Jag skulle vilja sticka, men jag har en inflammation i handleden så vi får se hur det blir med den saken. Kanske orkar jag virka istället, är ju inte riktigt samma rörelse.
Ha en bra fredag, och helg!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Vilke vacker bild Gunilla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon.
#4 Vilken fantastiskt fin bild Gunilla!
En ledig dag som jag inledde med långrunda tillsammans med vovven. Hon susade rakt upp i sängen när vi kom hem och där ligger hon kvar och myser.
Ska snart åka och hämta min nyservade bil. Kvällen ska spenderas tillsammans med min lilla ängel (minsta barnbarnet).
Blir säkert en bra fredag.
Zabelle
Godmorgon!
Fina bilder idag! 🙂
Idag är det ett annat ljus ute, märks att det ät solväder på gång. Nu ska jag iväg och proviantera både till mig och hundarna, sen blir det fortsatt jobb med att kratta smågrenar i trädgården, nu är det bara baksidan kvar.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon
Fortfarande sjuk men på bättringsväg, Nu är det förskylningen som ska härdas ut hehe,.
Solen ska komma till helgen så skönt. Härligt får passa på njuta

God morgon!
Så fina bilder ni delar med er av🙂
Här blåser det rätt bra idag och är mulet, 7 plus.
Tvätt, plock och stök blir det en del av dagen, sen får vi se vad resten av dagen ger🤔
Ha en härlig fredag allihopa🌺
Nyservad, nystädad bil och sommarhjulen är på.
Stor kruka med Penséer inköpt och utsatt i täppan.
Ha en skön helg allihop!
Zabelle
Hej hopp!
Kommer spendera resten av dagen och natten med att kolla på Markipliers Charity Livestream. 😃
Bästa grejen någonsin!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Gokväll…Och KaiPon, det är Minecraft med i spelet eller är jag helt ute på husbilssemester och cyklarrr….😃
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#14 Yes, Bob, Wade och Mark spelar Minecraft i den livestreamen. Tror även de ska spela Prop Hunt. Är bara cirka 2.5 timmar in nu, så är inte helt säker. Men Minecraft spelar dom garanterat.
Puh…Gågglade rätt…😉🥵
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
#16 Ska du börja Fangirla du också? 😃
#16 Bra. 😃
Mark brukar köra Minecraft med Wade och Bob (dom har blivit kända för deras serie Drunk Minecraft på Marks Youtube Kanal), men även lite Prop Hunt.
Mark har även kört Rust med Bob och 7 Days to Die med Wade.
Jag är lite av en Markiplier fangirl och har varit i några månader. Har ingen aning om när jag började kolla på hans videos dagligen, men det är ett bra tag sedan.
Kunde dock inte se deras livestream när den var live, för både min dator och mobil totalvägrade Twitch, så blev väldigt glad när den dök upp på Youtube. 😃
Jobbat. Handlat. Cyklat hem. Lagat mat.
Nu äntligen har jag ätit gott och får slappna av. Snart dags för avkoppling framför inspelat Lets dance så vi slipper reklamen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#19 Oj det hade jag glömt! Tajmar den och utröstningen. 🙂
Har visst missat första kvarten, men det visas nog snabbrepris.