Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hus-och-hem
Läst 257 ggr
Cristine
0

Är du en av dem....

Som gillar trasmattofr eller ska det vara wiltons eller äkta vara.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Trasmattor! Utom den som just nu ligger under bordet i vardagsrummet.

Men trasmattorna som skulle ligga i de rummen dit hundarna har tillträde ligger numera ihoprullade på övervåningen. Och där finns gamla fina som mamma och mormor vävt med rosengång m.m. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

Trasmattor

Var rädda om varandra

Maria
0

Tycker det beror lite på hur man bor.

I vårt gamla soldattorp var det bara trasmattor som gällde.

Här i detta huset så har vi egentligen bara en större matta på golvet och det är en Kelimmatta från Egypten.

De andra mattorna jag har är handvävda mindre mattor från olika länder som får hänga på väggen istället.

/Maria

Intehärutandär
0

Trasmatta. Har en ny i köket, resten har gammalmormor vävt. En rumsmatta har jag under v-rumsbordet.

[Mustangcab]
0

Röllakanmattor de är så vackra och kan användas på bägge sidor och är klösvänlig för katterna 😃

http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6llakanmatta

[GunillaF]
0

Använder inte så många mattor, men de flesta är trasmattor. En ryamatta under soffbordet och en stor (!) matta under matsalsbordet. Typ persisk, men jag tror inte den är äkta. Köpte den på en auktion i ett fd. välbärgat hus för en massa år sedan. Tung så man får vara två som hanterar den när den ska ut och in för piskning o vädring.

aggeelin
0

Trasmatta i fina färger.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Trasmattor i sovrum. Hall och kök plastmattor. De i vardagsrummet är typ ryamattor.

Mirinda
0

Mest trasmattor - älskar färgerna och tanken på tygremsornas historia. Har ett par mindre röllakanmattor jag ärvt och så en stor, mjuk och varm yllematta i vardagsrummet.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare