Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 558 ggr
Maria
3

Fyndat idag

Jag avskyr verkligen att köpa kläder men mina favoritjeans har fått hål på knäna och mina andra bruna manchesterjeans har spruckit vid sidan.

Idag köpte jag två par byxor på "rea på rea" för sammanlagt 175 kronor. Det gick på tre röda sekunder.

Sååå nöjd🙂

Gillar ni att handla kläder?

/Maria

Tjeja
1

Grattis till fyndet!

Nä jag avskyr att handla kläder, tycker det är skitjobbigt!

Men lyckas jag hitta rätt och dessutom fynda och klara av allt detta på tre röda sekunder, då skulle jag vara väldigt lycklig!!! Inte mest för kläderna då utan för att jag hittat något som passar så jäkla fort! 👍

*avis* Skrattar

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Maria
0

#1 Skönt att höra att det inte bara är jag…😉

/Maria

[peter54]
0

Jag handlar inte kläder mer än någon gång vart fjärde år eller så, när det blivit panik efter nya byxor eller t-tröjor. Värsta som finns att ägna sig åt tycker jag och i affärer går jag aldrig efter kläder, det blir alltid köp på nätet.

🙂

Mooniq
0

avskyr verkligen att gå i affärer, har dock en köp-glad bästa-kompis som handlar - och när hon har tröttnat brukar hon fråga mig - e det nåt du vill ha innan jag ger till klädinsamlingen?  80% av min garderob är Laila-garderob - men jag är nöjd, hon har bra klädsmak 😃, då hon aldrig vill ha några pengar så har jag kommit på tricket.. jag ger henne presentkort på spa-behandling - det uppskattas 🙂 win-win-situation!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Jessicahagstrom94
0

Jag gillar att handla kläder men jag gör det otroligt sällan pga att jag är student och lever på 3000 i månaden just nu..

Anders 50
0

#0  Men det är väl modernt med hål i jeansen? Ju större ju bättre! 😃

Och fy för att handla kläder! Jakt o jobbarkläder går väl an.

Mitt "fin-kläds" konto är billigt. Brukar hoppa in till tjejen på Dressman när det blir panik.  "Tag två, betala för en"  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Älskar kläder. Har mycket, mest klänningar tror jag 50+ för ett par år sedan. Kan inte handla i butik pga sf, men fyndar online.

KaiPon
0

Jag älskar att hitta kläder i min stil, men att shoppa är inte min favoritsyssla. Ibland har jag tillfällen där jag älskar att shoppa, men det händer kanske 1-3 gånger per år.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

aggeelin
0

Jag tycker om att handla kläder - jag letar det som jag tycker om och som passar in med det jag redan har. Köper aldrig något som inte passar ihop med övrigt, jag har massor av olika sätt att kombinera det jag har och det är roligt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
1

Tokigt nog tycker jag bättre om att vara smakråd till andra som handlar kläder 😉 Mina egna kläder syr/stickar/virkar jag ju oftast.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se