Äntligen fredag!
Nu ska jag åka och handla lite gott!! Hussen är borta ikväll, katterna och jag ska mysa framför brasan.
Vad ska du göra?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag och mina närmaste vänner ska se den nya Disneyfilmen Frozen ;D
Kolla på Farmen och På spåret, samt fixa matsäck och plocka fram lite grejer som behövs för älgjakten i morgon.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#1 Åh, den vill jag också se🙂 Det är väl den som heter Frost på svenska?
Själv så ska jag och min man se På spåret som alltid.
/Maria
Å, På spåret, kanske jag ska se lite på. Jag ska äta färdigt först. Det blev en god sallad med räkor och skinka.
#1 Vill också se den. Ska låna med mig de äldsta barnbarnen och gå på bio med dem!
Sitter i soffan med min ynkliga lilla vovve som börjar hämta sig efter veterinärbesöket i fm. Ett litet svansvift och ett försök att tigga lite måste ju betyda att hon börjar må liiiiiite bättre.
Zabelle
Ta det lugnt och bara njuta av ledighet 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Titta på TV litegrand, frugan och jag ser alltid På Spåret. Idag var vi inte lika lyckosamma, men vi tangerade det vinnande lagets 31 i alla fall. 🙂
#3 och #5 den var absolut se-värd! Disney har ännu en gång lyckats få mig att grina… ( glädjetårar ;))
#5 Oj, vad har hänt hos veterinären?
Jag har hållit på med mycket annat idag så nu ska kag försöka sitta här en stund
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Var väl ingen farmen igår?
#9 2 lösa tänder blev utdragna. Men det är nåt som inte stämmer, hon är inte piggare idag. Verkar som hon har ont någonstans.
Fast nu äter hon i alla fall. Är hon inte markant bättre i morgon får det bli en akuttid till veterinären
Zabelle
#11 Nej, trodde det, men fel. Det är i morgon.
Brukade inte kampen vara på fredagen förr?
#12 Så tråkigt! Inte kul alls när djuren inte mår bra, tänk om de kunde tala om var de har ont. Men bra att hon äter. Kanske är hon bara lite dålig efter operationen och medicinen?
#13 Ja jag trodde med att det skulle vara igår.
Jo men tror det blivit flyttat bara som jag förstått det? Kan gissa pga handbollen? Men bara en gissning.
#14 Ett elände att sporten alltid ska gå före!!
#12 Aj aj, lösa tänder! Så skönt att hon äter nu, aptit brukar kunna vara ett friskhetstecken. HOppas att det blir bättre nu.
#15 Ja lite trist är det :/
Jag såg Farmen första säsongen, sedan aldrig mer. Precis som för Robinson, som jag också såg första säsongen av och aldrig igen, blir jag besviken på att programmet inte innehåller det jag förväntar mig, utan bara en massa pennalism, bråk och trams. Inget jag uppskattar.
Något som jag och frugan ser fram emot på TV är nya säsongen av Sherlock med Benedict Cumberbatch och Martin Freeman i huvudrollerna. Fantastisk serie med Sherlock Holmes i modern miljö.
Två säsonger har visats tidigare med tre långfilmslånga avsnitt i varje, den nya börjar 1 februari. Vi köpte de första två på DVD direkt de kom ut. 🙂
#18 Jaaa, jag älskar också den versionen av Sherlock Holmes.
Den bästa Sherlock och Watson någonsin. Jättebra karaktärer.
/Maria
Vet vem den ena är som är med i Farmen. Han är listerlänning han med men bor i Karlstad nu. Han gick i klassen över mig på högstadiet 🙂 Han är störtskön hehe
#20 Och vem är det?
Tydligen går kamp-avsnittet på söndagar, för nästa fredag är det inget avsnitt heller.
#21 André Holgård, den blonda unga killen 🙂
Ok hmm kasst tycker jag, undra varför dem gjort så nu?
#22 Han verkar ju skärpt, hittills iaf.
#23 🙂 Ja han är störtskön. Men allt för att bli kändis 😉 Han är ju halvbror med Chippen, fotbollsspelaren 🙂 (med uppväxt på lister hihi)