Godmorgon fredag 10/1
Godmorgon. Jag var aningen för tidigt till jobbet idag. Börjar 7:30. Katterna håller mig vaken om nätterna haha. Lakritz får spader när maten är slut och trots fulla skålar när vi lägger oss så räcker det bara till 03-04 ungefär.
/Maria
God morgon!
Äntligen snö! Det är mycket ljusare nu, även om vi bara har runt 5 cm. Förhoppningsvis kommer det mer. Kallt är det i alla fall.
Idag ska jag köpa en ny telefon. Maken slutar tidigt idag så vi ska mötas upp i stan. Och så ska jag nog sy…
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Lite kallare idag. Det var is på postlådan. Sitter med frukosten som ska ner och sen är det jobb. Hoppas på att kunna komma hem i skaplig tid, senast 16 vore skönt.
Ha en fin dag!
#0 Äter de hela nätterna? :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Ska sätta upp en hylla och tömma alla 6 akvarium *pust* å köpa fiskar :)
#2 Normalt så brukar jag ge blötmat morgon och kväll och full tillgång till torrfoder. Det har alltid funkat här hemma men den lille verkar vara omättlig. Kanske är han van att vara hungrig? De tror han var runt 4 månader när han blev infångad. Han blir väl snart "normal" tror jag…hehe ;-)
/Maria
Ska ha prov i skolan nu :P
Godmorgon!
Ingen snö här, men det har slutat regna och blåsa och tempen kryper neråt.(eller heter det neDåt?)
Ska till läkaren snart. Vred till armen häromdan och det blir inte bra så jag ringde i morse och fick komma nu på fm.
#5 Fuska inte!! Googla inte fram svaren!! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon
Tittar in säger hej,
Har sovet länge idag, Jag ska jobba kväll jobbar helgen
Ha en skön kväll
Go´morron!
Var säker på att jag skrivit redan.Nu snöar det och fåglarna köar i buskarna på andra sidan vägen på sin tur till maten.Jag har saknat dem i flera dagar. Ha en trevlig fredag! red
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomiddag
#1 Då har du att göra med den nya telefonen i flera dagar innan du fått allt på rätt plats ;)
#4 Det kan ta lite tid innan matfixeringen släpper. Så länge han inte börjar bli för tjock är det ingen fara.
#5 Lycka till med provet!
#6 Hoppas det inte är nåt trasigt i din arm.
I eftermiddag ska vi till Lund och se Hundraåringen med några vänner och gå ut och äta nåt gott därefter. Ska bli kul.
Vovven ska vara hos grannen och bli bortskämd under tiden :)
Ha en skön helg!
Zabelle
Gomiddag!
Hemma igen från läkarbesöket! Milda makter vilken noggrann läkare de fått tag i på Vc! Hoppas han stannar. En 9,9/10 poängare!
#9 Han misstänkte överansträngning + svullnad på ett muskelfäste som trycker på en nerver i axeln. Skickade även ett propp-blodprov express till sjukhuset för att utesluta nåt sådant, så jag får veta i em, normalt hade det dröjt till efter helgen. Bussigt! Och inga piller! Bra om man kan undvika om det går tyckte han.

God middag.
Här är det full fart ser jag.
#4 Lite som att ha bebisar som vaknar och vill ha mat Humlan🙂
#5 Hoppas provet gick bra vanja.
#7 Ha en bra jobbkväll stina.
#9 Hoppas filmen är så bra som sägs, Ha en trevlig kväll zabelle.
#10 Vilken trevlig överraskning Anders, såna läkare behövs, hoppas nu att det inte var nån propp.
#11 Fin fartig bild på hundarna Frida, dom ser ut att ha kul🙂
Önskar alla en mysig fredagkväll🌺
God dag!
Förkyld som aldrig förr och ligger nerbäddad i sängen. Styvdottern kom precis, hon är på fastlandet på besök ett tag. Längtar efter maken som jag misstänker kommer hem snart. Livet är inte så illa faktiskt🙂
/Christina
#10 Läkaren ringde som han lovade och provet var ok, som han trodde. Men dumt att inte kolla tyckte han.
#14 Vad skönt🙂
/Maria
God afton 🙂
Här har vi fått snö och just nu 6-7 minusgrader. Imorgon skulle det komma upp till 1 dm ytterligare med snö. Jag tycker att det är bra, det becksvarta försvinner.
Nu ska jag skrävla lite. Vi har just tittat klart på På Spåret och frugan och jag sopade mattan med lagen på TV, vi fick ihop 40 poäng 😃
#16 Wow, det var bra.🙂
Vi kunde en del frågor men jag vet inte hur många poäng vi kom upp till.
/Maria
Jag är så spänd!!! :D
Vi ska rätta alla prov på måndag! 😃
Har en känsla av att det gick bra för mig :)
#9 och #5 Tack för uppmuntraden :D
#6 Skulle jag aldrig våga ;) ! Läraren skulle ta mobilen ifrån mig XD
#12 Filmen var riktigt bra. Till och med maken gillade den :)
Zabelle
#19 Vad roligt. Den filmen vill jag gärna se.
/Maria