Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 411 ggr
Cristine
0

Familj och vänner

Fick du träffa alla du ville se under helgerna?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Intehärutandär
0

Ja, jag träffade min mormor och hennes särbo. Man vet aldrig hur länge dem lever, så det känns extra viktigt. Speciellt att få fira en sådan högtid att minnas tillbaka på. Mormors särbo sedan 40 år är delvis dement efter en stroke, så han är alltid så glad nu (jag har iofs bara sett honom arg 1 gång innan). Fast nu är han liksom hjärtligt glad. Småsaker gör honom lycklig. Han trodde att det var julen 1957, men det gjorde oss ingenting. 😉

Anders 50
0

Nej, det var omöjligt p.g.a. avstånd och annat. Men jag är nöjd med de som jag träffade.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Familjen träffade jag och en del av släkten. 

Vänner har inte hunnits med lika mycket.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

Morsorna och brorsa  m  familj träffades
Skulle hunnit med bästa väninnan men skippade det,
får bli nästa vecka istället.

Maria
0

Saknade min bror och svägerska som är i Spanien.

/Maria

citytjejen
0

Ja, det fick jag! Firade jul med min man och nyår firades med min man och fyra av våra vänner. Är mycket nöjd!

/Christina

penke
0

mjoaa, Nu,  med "utökad helg" har jag fått träffa nästan alla jag önskade *ler*

penke

Afturelding
0

Ja faktiskt. Magsjukan hade gått över för alla den 27e när morfar och min kusin fyllde år, så vi träffades hos dem istället för på jul när de flesta var sjuka. Och nyår firade jag och maken själva 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Karmatarerskanise
0

Hann med både svärmor, sbärfar, mamma, pappa, bror, svägerska, , Brorsonen, sambons kusin mef familj och vänner. Så jag träffade alla.

aggeelin
0

Många som jag inte hann med. Skickade en blomma till min moster som blev jätteglad!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet