Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 494 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, 30 decembermåndag

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Idag ser det ut att bli en klar och solig dag. Jag är på väg till jobbet och ska försöka jobba en kort dag idag. Sen blir det yoga på eftermiddagen och sen lite mer slappa, ska försöka hinna handla till nyårsaftonsfirandet också.

jag önskar er en fin dag!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Haft ute hundarna. Nu ska jag få i mig lite frukost hade jag tänkt. Se vad jag ska göra idag, jobb ikväll.

Ha en toppendag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmorgon!

Regnar som vanligt… Måste åka till affären och köpa mald kryddpeppar. Hittade ett spännande recept på älgköttbullar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
2

God morgon!

Ingen sol i sikte här inte agge. hoppas regnet håller sig borta iaf, ha en bra dag.

#2 Ha en bra dag med alla dina fina djur Frida.

#3 Älgköttbullar låter gott Anders.

Regn eller sol, ha en fin dag med allt ni hittar på🌺

fotokrafs
1

God förmiddag Fint väder hos mig. Ska käka något mer sen ska jag på bio. Resten av dagen blir nog italienska-plugg. Bara två dagar på mig till nytt år och nya utmaningar

zabelle
1

"Gomidda"

Efter många sköna lediga dagar blir det extra lång arbetsdag idag för att komma "ner i pappershögarna".

Ha en skön dag allihop!

Zabelle   

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Eftermiddag på er alla här i burken..

i dag har vi inget regn. än så länge är la bäst o säga..

Fin fortsättning på dag till var o en..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Intehärutandär
0

Här håller solen på att gå ner nu, nästan helt borta. Jag sitter och väntar på att sjukvårdsupplysningen ska ringa upp om en timme. Sov 1 timme inatt för mina leder ska blixtra och stråla så hemskt då jag vill (behöver) sova. Har gjort alla möjliga reuma-prover nu, enda svar man alltid får är att man är frisk och det är normalt att ha så ont. Men det har inte gått över på över 25 år, så då är jag väl såhär då. 🤔

Så - jag är trött. Skulle vilja gå i ide till april.

Afturelding
0

Hej på er!

Idag har jag skissat upp en idé på nästa tatuering. Jag tycker om att gå och titta på och omarbeta skisser ett tag innan jag bestämmer mig, och det är väl lika bra egentligen 🙂 Det är nästan tre år sen sist, tillräckligt länge för att man ska bli nervös!

Och nu sitter jag och funderar på en bloggdesign. Och ett namn. Jag och min man har bestämt oss för att vi ska börja filmblogga, eftersom att vi ändå skriver ner alla filmer vi ser med betyg sen förra årsskiftet😃

Sätta upp hyllor ska vi göra också.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

flisan708
0

God eftermiddag! Har svårt att vända dygnet. Igår gick det bra idag helt åt andra hållet. Träffat en gammal kompis från grundskolan idag. Det var trevligt! Var in på intersport idag och köpte mig en ny jobbryggsäck, kanske fånigt men vill ha lite nytt. Blev en snygg McKinley ryggsäck dessutom till kampanj pris. Funderar på att frosta av frysen. Tråkigt men behövligt. Något bra tips på att det går snabbt? Hoppas ni haft en bra dag!

aggeelin
0

#10 Koka mycket varmt vatten och ställ in, det enda tips jag har, men det fungerar tycker jag.

Anders 50
0

#10  Jag brukar passa på när det är minusgrader ute. Har man möjlighet att sätta ut innehållet från frysen ute så behöver man inte ha så bråttom. Fast nu är ju inte det tipset så gångbart.  😉

Varmvatten är ju bra, och så kan man ju hjälpa till med nåt, typ stekspade av plast, när det tinat lite.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

#11 & #12 Tack för tipsen.

stina63
0

Gokvälls

Så var det snart slut Året har gått fort, Har jobbat kväll ska jobba kväll i morgon också, rätt skönt ändå även om det är nyårsafton,

Ha de så gott..