Godmorgon, fredag 27 december
Godmorgon på er, på årets mellandag! Eller är lördag och söndag också mellandagar? Jag jobbar men kanske hinner titta in här innan jag skuttar iväg till jobbet. Hoppas inte behöva vara där hela dagen.
Jag önskar er en fin mellandag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon Agge och alla andra LKare! Nu ska jag upp och käka frukost. Blir en hel del bilåkande idag, först till mamma sedan hem och kanske kanske en titt in på mellandagsrean och se om det finns en fin eltandborste till mig :)
Ett snabbt inhopp innan jag cyklar iväg till jobbet. Här kommer det lite snö, få se vad som händer under dagen. Arbetsdagen blir kort idag så det gäller att sätta igång.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla.
Jag har semester idag men inte min man så det är bara jag och katterna hemma.
De är jättetrötta efter nattens härjande😃
/Maria
Godmorgon!
Mellandagarna är dagarna mellan Jul och Nyår.
Hörs nästan på namnet! 😉
Vädret är stabilt…Regn!
Måste åka och köpa mer doppe-bröd, än finns spad och kött kvar! Mums! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Skönt med en vanlig fredag mitt uppe i allt firande
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag alla.
🍸'
Snovit vilken liten naken kille. Med propeller..🐶
Lena.P är jag i verkliga livet.
God afton 🙂
Jag kom just hem från dagens dialysbehandling. Det har snöat här, inte mycket men tillräckligt för att det ska vara vitt överallt.
God kväll! Snart dags för jobb natt fem och sista passet inom landstinget. Märklig känsla men känns rätt. Fick en fin present av mina kolleger. Det värmde. Tycker det är skönt att få gå vidare. Tror sista natten blir lika som de andra dvs full fart. I morgon ska jag bara ligga framför tvn å softa. Hoppas ni haft en bra dag!
Gokvälls i stugan
Skönt att arbetsveckan är slut, Har ledig helg och ska iväg äta julmiddag i morgon.
Önskar er en fortsatt skön fredag