Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 362 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, måndag dan före julafton, 23 dec

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Bybo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Moooorning! :))

Fridaaaa
0

Morgon!

Haft ute hundarna, bus valp nu haha Ska snart få i mig lite frukost. Ska ta det lugnt under dagen då det vankas jobb ikväll. Hoppas på en lugn kväll. Redan julafton imorgon helt sjukt! Vill dock ha snö på julafton, inte massa plusgrader och snöfritt hm….

Får hem min kamera med imorgon, syrran har lånat den sedan i fredags = inte många bilder tagna, blir inte bra med iphone-kamera 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
1

Snygg tomte! Jag har skaffat en hel mask :)  Grannen och jag ska gå runt och tomta för de andra i grannskapet och jag vill inte bli igenkänd.

Nu sitter jag med en grötfrukost, tomtegröt. På förmiddagen ska jag till jobbet och göra klart sånt som måste vara klart på fredag morgon.

Ute blåser det även idag och det ser mulet ut.

PÅ eftermiddagen idag ska jag åka ut på julbesök som är tradition. Trevligt och jag har tid med det - måste bara jobba först

Bybo
0

#3 Tack du :)) En gång hade jag mask över min utstyrsel…och sa typ, att jag ville se ut som en vanlig tomte..å då trodde barnen att jag var riktig heheh…

Låter kul att tomta för grannarna!! Jag ska skrämma en väninnas ungar mohoohaha…

aggeelin
1

Vi kommer att  gå runt här och önska god jul, väl förklädda. Jag ska be sambon att ta kort på mig

Bybo
0

#5 va kul! Vill gärna se fotot :))

Anders 50
0

Godmorgon!

Idag ska julpynt och en massa tomtar på plats, granen har tagits in och ska kläs nu på förmiddagen och i eftermiddag ska de göras Jansons och skinkan ska in i ugnen.

Sen behöver inte Julen stå för dörren längre utan kan komma in! 😉

Ha en fin dag före dan!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God jul på Er alla och god morgon!!!

Räkningarna betalda och snart ska jag ut och göra några små ärenden på stan. Nu börjar mitt sista race på jobbet, fem väntar sen är min tid på detta jobb över. Ska bli så spännande med det nya jobbet. Men känner även att det kommer bli sorgligt att lämna det gamla på sitt sätt. Men jag är redo för något nytt här i livet och snart är det dax. 

Hoppas ni alla är rädd om Er nu sådär dagen före julafton. Ska ni ut och köra, var försiktiga i trafiken. 

Ha en skön dag!!!!

zabelle
0

Go mittpådan!

Inte många som rör sig ute idag. Jag känner mig ganska ensam på jobbet. Ska bli så skönt att komma hem och veta att jag är ledig till nästa måndag :)
#1 Tycker tomten ser lite förskräckt ut. 😮

Låter som om de flesta av er håller på med julstök idag, det ska jag också göra i kväll. Griljera skinka och packa in de sista julklapparna.

Ha en riktigt God Jul allihop!

Zabelle   

aggeelin
0

Hemma en sväng och sätter in skinkan i ugnen. Sen ska jag snart ut på julbesök.

Bybo
0

#9 heheh…jag, eller nä tomten blev skrämd av stygga barn! :))

zabelle
1

#11 Ha ha  👍

Zabelle   

fotokrafs
0

God eftermiddag! Jag sitter i bil på väg till Västergötland och svärmors lägenhet där vi ska sova inatt. Har varit rätt mysig bilfärd men nu när det blivit mörkt så känns det jobbigt.. aja…en timmes färd kvar.

Anders 50
2

Gokväll!

Inte blev det som jag planerat…😃 Oskar kom ju och då sprack ju hela planen!  Men han testade långpannan som skinkan skulle ligga i och den fick godkänt, så den står i ugnen nu! 

Granen är klädd, men nåt mer har inte hunnits med, men kvällen är lång!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

citytjejen
0

God kväll!

#14 Söt liten kille, och så bra att få långpannan testad och godkänd😃

23 december är ett härligt datum tycker jag. Här fixar vi med smått och gott, det städas, det installeras dimmer på kökslampa, det organiseras i garderob och det grejas med högtalare i vardagsrummet. Musik spelas, det äts kola och jag myser i största allmänhet🙂

Lite senare ikväll ska vi gå till en hotellbar och ta en drink med utsikt från 34:e våningen, det blir härligt🍸🌛

Hoppas alla har en fin dan före dan!

/Christina