Hur många ...
blir ni på julaftonen.
Ger ni alla klappar?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
20 till 25 personer brukar vi bli. Jag ger inte alla julklappar.
Vi är 6 stycken de tycker jag är precis lagom, Men de finns inga barn med i bilden alls.
Nä vi har sagt att inte ge mer julklapp men på ett annat sätt så slinker det med ändå julklappar ändå hehe.
Nio personer på julafton, 8 personer på annadagen. Vi ger julklappar till barnen, inte till de vuxna.
Vi skulle bara vara två, men nu blir vi fem styckna. Jag har alltid gett alla något, men fokus är på min son förstås som är barnet. De större har fått något litet bara som julkaffe eller hembakt.
I år blir vi bara fyra på julafton, en väldig skillnad mot i fjol när vi var tjugo. Mina barn (o barnbarn) firar med sina respektives föräldrar vartannat år och då blir det så där lite folk i år. Julklappar får barnbarnen och bonusbarnbarnen och det blir nio stycken.
Jag och mina tonårssöner. De får ett varsitt paket :))
Troligen sju. Och en massa djur. 😃
Inga julklappsbyten sen flera år tillbaks. Skönt, tycker alla! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Antagligen blir vi 4-5 personer.
Har ingen aning om paket ännu, har bara köpt en till min mamma.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Vi blir två på julafton, min man och jag. Ska bli så härligt att bara vara vi två, bästa som finns! Vi ger varandra en julklapp var. Vi satsar på bra mat och dryck istället🙂
/Christina
På förmiddagen blir vi en hel hög då vi firar med makens släkt. Vi ger bara hans närmaste familj julklappar.
På kvällen ska vi vara hos min mamma och då blir vi sex stycken, ger alla där julklappar :)
I år blir vi 8 annat var det när mormor och morfar levde då var vi 35.
Vi älskade dessa jular.
Mina 30 år utomlands har passerat utan, fast barnen fick ibland. De lekte jämt utomhus så de var inte så intresserade i leksaker
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
vi blir 17 på dagen o 13 på kvällen
Var rädda om varandra
Vi firar jul med våra barn på juldagen och då blir vi fjorton stycken. Jag försöker varje år framföra att det räcker att köpa julklappar till de små barnen men sambon blir mycket upprörd, han vill köpa julklappar till alla vuxna barn också. Där har vi olika åsikter. Jag tycker att det är roligt att köpa julklappar men då ska det vara något jag kommer på som är passande att köpa, något jag tror att personen vill ha. Inte att effektuera önskelistor från vuxna människor.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
6 st… Alldeles lagom 🙂
Vi blir 12 eller 15, det är osäkert om min kusin med sambo och barn kommer ännu.
Jag ger de flesta klappar, utom mina kusiner och min morbror och farbror. Där står jag istället under "familjen" på de klappar som mina föräldrar köpt 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Vi har alltid varit väldigt mycket folk på jularna men numera så bor vi så långt ifrån varandra och livet har tagit andra vägar.
I år blir det bara min man, sonen och jag så en lugnare julafton kan man knappast få🙂
/Maria
Vi blir 11 st i år..Firar julen hos systra min på Kungsholmen och 2 st hundar :-)
Vi har sagt ifrån oss julklappar i år,men barnen..som är vuxna nu får varsitt kuvert endå <3

I år blir vi bara 8. Vi ska fira med min mans syster o deras familj.
Nästa år "har vi julen" då blir vi 18-20 stycken.
Jag och maken ger julklappar till varandra och till våra egna barn o barnbarn.
Zabelle

Vi blir 9 stycken, alla får julklappar, 8 vuxna och lillen på snart 11 månader, naturligtvis får han många paket🙂
Vi blir 3 stycken som det ser ut nu, och förhoppningsvis är det la någon pizzeria öppen :)
Klappar delar vi inte, men vi ska la kolla på Kalle iaf :P
Jag kommer inte att fira jul i år. Jag ska fokusera på att jobba mina sista nätter på jobbet. Går på 23/12 och går av 28/12. Men jag kommer att äta julmat och ha någon klapp. Äta, jobba och sova blir min jul.
Jag vet inte vart jag befinner mig på julafton. Vet att jag kommer vara med maken.. och kanske svärmor. Har inte köpt några klappar men funderar på att köpa två till syskonbarnen. Fast jag är usel på julklappar..
Jag är så där tråkig och vill att det ska vara bra, snälla julklappar isf
inget "billigt plastskräp"🤪

Det blir bara jag, det ska bli skönt :)
vi blir väl ca 17 st eller så, förr gav vi även kusiner och mostrar julklappar men i år får dom bara julkort
l'm back