God morgon den 12/12.
Nu är vi nära dagen D bara 12 dagar kvar, har ni gjort alla era inköp?
Ha en bra dag och ta det lugnt!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Jag vaknade redan vid fyra imorse. Kändes obehagligt halsen, så gick upp och tvingade i mig en sked honung. Vill inte bli sjuk!
Gör en buljong med vitlök och Chili så går det säkert över!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har inge chili eller vitlök hemma men Tack för tips👍
Vet inte men nu känns det mycket bättre, får se.
God morgon! 5 grader varmt å snön smälter bort. Ogillas faktiskt och läste igår att det blir en en grön jul. Får se om det stämmer. Planen i dag är att städa och greja hemma. Sen tänker jag gå på drop in för att ta influensa vaccin. Tänker ta den i förebyggande syfte då jag byter jobb. Sen vill jag inte ha den igen blev ju så klen då jag hade den sist. Ska sätta på kaffe och tänkte ta en lussekatt till det. Köpte igår. Ha en bra dag!
Godmorgon.
Nu är snart all snö borta här, grått och tråkigt väder.
Ska snart iväg till skogen och ta farväl av några av killarna som åker hem till respektive länder för att fira jul.
Och så har jag fått en beställning av en julgran till så då kan jag ju göra "två flugor på smällen!" 😉
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon på er! Även här är snart all snö bort. Onödigt nu när den hade kommit. Det ljusnar ute och lite blå himmel tittar fram.
Här har vi inte handlat färdigt alla julklappar. Måste ta tag i det i helgen. Jag tycker att det är mysigt att vara ute i julhandeln och det är mer mysigt att inte ha så många ärenden på en gång, utan mer bara vara.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morron Eller god förmiddag.
Fotokrafs stackas dig. hoppas att det inte blir något..o Cristines recept är Bra….
890 o du bara jobbar..Heja dig..Ingen snö här borta i min del av värden..
Ja ni allla här får ha en trevlig dag.
Jo Cristine jag har inte köpt något😞. Jag är alltid ute i sista minuten.
Fasten jag tänker varje år att man kan köpa lite då o då..Hum.Man är la lite tetig.🤔
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon
Jobbekväll så skönt,, Behöver lite jobbekvällar för att hinna varva ner hehe
Nä jag har jo de har jag visst, Köpte till min väninnas dotter. Resten kommer snart
Ha en skön torsdag
Go förmiddag
Idag är det "dagen efter kvällen före" 😴
Vi var på julbord med jobbet i gårkväll. Oj vad man kan äta när allt är lika gott. Svårt att somna sen efter all julmat och goda efterrätter.
Hade god lust att skicka väckarklockan i väggen när den ringde kl 05:00.
På lördag ska vi och ett par kompisar ta tåget in till Köpenhamn och gå på Julmarknad på Tivoli. Det brukar vara jätteroligt. Vi brukar avsluta med att gå och äta en riktigt god dansk "Fläskestek".
Zabelle
Jag har handlat en klapp till sonen faktiskt. Och till hunden, sedan dök några till upp. De får hembakat och hemgjort. Mormor får en almanacka med mina foton. Hennes särbo ska få ett inramat foto på honom och henne.
God kväll!
Underbar dag på praktiken, fick en mugg med lite godis i som tack för dessa 5 veckor jag varit där (sista dagen på måndag som jag ska ta igen men fick det idag pga att alla barnen är inte där på måndagar). Så gulligt av dem ❤️ Haft lucia-firande också på förskolan, så duktiga är alla goa barnen alltså 🌺
Kursintroduktion imorgon inför nya kursen samt uppföljning av VFUn imorgon först.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll!
Jag blev klar med alla klappköp redan någon gång i november, tycker det är skönt att slippa tressa :)
Jag har städat vidare idag och suttit i telefonen.
Varför skall alltid folk ringa precis när jag skall börja diska, dammsuga eller något annat?!
Här har varit lite solksken idag men jag har inte varit utanför dörren.
Jag har bara köpt en enda julklapp till mamma och jag har ingen aning om vad jag skall köpa till de andra.
Till djuren vet jag men människorna……
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har ännu inte köpt en enda julklapp. Städning…. ja det får man ju syssla med stup i kvarten ändå. Har förgäves försökt få med mina familjemedlemmar på ett lussebullsbak. Den ene gillar inte saffransbröd och den andre hade träning i kväll. Ser ut som jag får baka själv i morgon om det ska bli något. Jag älskar lussekatter. Nästan lika gott som vörtbröd.
Tur förresten att jag inte städade köksgolvet när det egentligen var tänkt. Ingen vits om man ändå ska stå och mjöla ner.😃
Säger God natt den 12/12.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare