Gomorron 21 november
Idag är det kallt och alldeles vitt av frost man borde gå i ide som björnarna och bara sova bort vintern.. tänk er att vakna med tussilagon och porlandet av små bäckar,,nä nu drömmer jag mig bort. Men björnen, han har gått i ide väl?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon. Har varit uppe en timme strax.
Någon enstaka plusgrad och så regn hör jag smattra på taket till uterummet.
Brrr, får ta på mig ordentligt nu när jag ska gå.
Moritz väckte mig en timma för tidigt men det var knappast någon idé att lägga sig igen. Man somnar oftast så hårt då tycker jag.
/Maria
God morgon!
Vaknade tidigt av alarmet, och är nu så gott som klar till bussen som går 7.45, så nu är det bara att vänta… Något jag aldrig varit bra på. 😮
Oh well. Nervös inför dagen som väntar, första dagen på praktiken. Hagateatern. Hoppas dom kommer gilla mig! Det är mitt största orosmoment. Men ångesten finns inte där, i alla fall inte lika påtaglig som den brukar, vilket betyder att medicinerna gör sitt jobb. 😃
Nä, nu ska jag se till att jag har med mig det sista, sen ta mg ner till bussen.
Trevlig dag alla fina LK:are! 👋👍
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon på er!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! 🙂
Somnade runt 23 igår och vaknade 04:30.. var så pigg att jag inte kunde somna om. Bra att äntligen ha vänt rätt dygnet men måste nog gå och försöka somna om lite till. Har inget jobb så vad gör jag uppe såhär tidigt.. 😛
Blir full fart på dagen sen i alla fall. Har tusen saker som måste göras. Ha en bra dag och skön morgon allihop! 🙂
God morgon! -1 ute. Inte tittat ut än. Vaknade fruktansvärt tidigt idag men min sömn är ryckig så jag är inte förvånad precis. Idag ska jag träffa en väninna å fika. Gissa var?! På Ikea, passar bra för jag behöver lite smått och gott där. Har några lediga dagar nu, hoppas jag. En är sjuk och vi är underbemannade sedan länge och sårbara. Skulle verkligen behöva mina lediga dagar nu då jag är sliten. Hoppas ni alla får en trevlig torsdag!
GoMorgon! Har också en massa att göra. Känner mig laddad och redo. Bara att sätta igång… Ha en bra dag!
Ute regnar det - vart tog snön vägen, den snö som var utlovad till idag? Nåja, det är bara en grad milt så snön kommer nog. Är lite sen med frukosten idag men snart klar.
Jag ser att flera av er är uppe tidigt. Jag låg nog för länge istället men det löser sig som tur är.
Jag önskar er en fin dag!!
Jodå, nu ser jag snöflingor därute!
Go förmiddag
Har ni ingen ro i kroppen gott folk, ni far upp alldels för tidigt när ni inte måste 😂
Skulle jag bli väckt av djuren 10 minuter före klockan ringer så är det ändå lönt att somna om 😴
Klockan rinde 5, jag kom upp i alla fall och både jag och vovven var på jobbet i tid! 👍 Om 7 timmar håller jag helg!! 🥳
Zabelle
God morgon! Jag och min kompis pratade om precis samma sak i morse! det är ju inte mer än rätt att vi i norden får en vintervila, spanjorerna får ju sin siesta för att det är för varmt för att jobba, då borde väll vi få gå i ide för att det är för kallt? ;D
#10 👍 Vintervila… det gillade jag!
Zabelle
God dagens på er alla. ✋ Stackas er som vaknar o har oro iera små kroppar. Christine. Önskade att du kunde se vintern med mina ögon. Ja.ja. vi är olika o tur är väl det Vink o fin dag.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God dag. Börjar bli förkyld. Suck förskolebaciller ;) Lång dag idag men det får gå :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God dag :)
Det var superjobbigt att kliva upp i morse, ville bara ligga kvar och sova hela dagen.. tråkigt väder, det regnar.. har hört att det snöar på massa andra ställen, förhoppningsvis slipper vi i Gävle det ett tag till…😊
Hej hopp!
Tillbakakommen från Hagateatern nu. Slut som sjutton, men det var så härligt på teatern! Längtar till nästa vecka! Gruppen jag är med är så underbara hela bunten och väldigt duktiga. Kände mg direkt hemma där, inte alls sådär utanför man kan känna sig som ny. Kommit med idéer och tips redan, och mer kommer det nog bli nästa vecka då dom ska fixa fram manus till mig.
ÅÅÅÅH som jag längtar redan!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Gokväll!
Som vanligt så hinner jag inte in här förrän på kvällen numera!
Trodde jag skulle fått en ledig dag i snön idag…men icke! Kl 06.30 ringdes det och sas att mina tjänster behövdes idag! datorn i ena skördaren hade fått spel och apteringen funkade inte, bara manuellt!
Men efter mycket trixande och kalibrerande med dataklaven så funkade det bra efter några timmar. Sen när jag ändå var där så blev det lite annat gjort också, heldag ger ju lite mer klirr i kassan! 😉
#15 Va kul! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!