Tefaten..finns de?
Eller finns det inget liv därute?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nepp tror inte att tefaten finns.
Däremot kan det finnas liv på annan planet, men frågan är: Vad.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nåt sorts farkost har de väl….
Står ju nånstans i Bibeln (minns ej var) att typ "de nedstego från himmelen i blänkande farkoster" Inte omöjligt?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag både tror och inte tror.. med tanke på hur stort universum är så borde det finnas fler planeter med liv.
Jag älskar tv-programmet Ancient Aliens där man tar upp hur, vad, varför vi ev. haft besök på jorden. Intressant program med mycket ideer, vissa bättre än andra… 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Klart det finns både UFOs och aliens. har sett båda IRL.
Jag fick ett på foto igår när jag knäppte en liten fågel
det syns knappt
Men det är där
Vsk har fixat så man ser det bättre.
Tefat finns i mitt vitrinskåp 😃Skämt'
Tror nog inte att det finns så som man kan läsa på daton om konstiga nissar som kommer o kidnappar folk.Nä tror jag inte.
För att så som jag förstår så har hela värden koll på universum o om någon av dessa som studerar skulle kunnat visa upp foto så hade det vara stor lycka för dem.Något i den stilen tror jag..
Anders Bibelcitatet kan ju vara våra flygplan.👋
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Fanns nog inga flygplan på den tiden. ;)
#9. Är inte det är något som de tror skall komma??? I bibeln..😊
#10 No! De var på besök, och hjälpte väl till med ny teknik, antar jag?
Jag tror det finns liv där ute och att de besökt oss med sina farkoster. Har sett en grej som jag inte kan hitta någon förklaring till. Det var för 8-9 år sen då jag stod på en höjd i Stockholm och tittade ner på ett kryssningsfartyg som avgick. Bakom båten och kanske 40 meter upp i luften så svävade fyra vita klot, det som var först var störst och de tre bakom var mindre än det första. De åkte på rad och följde efter båten som lämnade kajen. Såg kloten 15- 20 minuter, sen var det plötsligt borta. Min dåvarande pojkvän såg också detta. Spännande var det hur som helst!
/Christina
Det finns hur många byggnadsverk som helst som är byggda på ett avancerat sett då mänskligheten hade typ stenverktyg som enda verktyg.
Klart aliens varit här och hjälpt till 🙂
http://www.svenskagnostiskabiblioteket.se/ufo.htm
Okej..Fast inte här i Älvsered..😉.
citytjetjen. Wow…
Att det finns liv "därute" tror jag, känns lite konstigt om det bara finns vi på jorden
Är övertygad om att det finns liv därute som t.o.m. besökt/besöker oss. Har sett det med egna ögon och har även sett en smutsgul individ på ca 1 meter med smala långa armar och ben. Var inte ensam när jag såg detta. Därför vet jag att flertalet inte ljuger när dom berättar vad dom sett.🙂
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Gillar bilderna Cristine, där är självklart något!👍
Var tvungen att öppna fönstret och titta ut en kväll när jaktplanen började köra runt härute. Det var alldeles mörkt ute och klockan var mellan 22-23.
Dom körde runt runt, 3 stycken var dom. Plötsligt ser jag vad det är dom cirkulerar omkring. 6-7 stycken intelligenta ljus får jag se, som ser ut att leka med planen och det var inte ballonger! Det såg jag på deras sätt att röra sig och med det pulserande ljus de sände ut. Sen så ökade och minskade de i storlek…😮
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Tack Marr!🙂
Ja planen är ofta ute oh jagar dem till ingen nytta.
#17 Jag är avis (som vanligt när du skriver att du har sett något spännande).
Ja nog finns liv alltid i rymden och på andra planeter som vi inte har kommet till,
Finns gör de! Det var de som avväpnade Kim Jang så han inte kunde skjuta sina missiler.
Vi har väldigt mycket att tacka dem för.
Ufo-konferens 8 juni i Danmark
UFOer og atomvåben
Har UFOer påvirket atomvåben under den kolde krig? Mange militærfolk er stået frem. De har fortalt, at UFOer er blevet set nær atommissilbaser, og i nogle tilfælde har UFOerne måske lukket atomvåbnene ned.
Den amerikanske researcher Robert Hastings og den engelske researcher Timothy Good holder foredrag om UFO'er og atomvåben. Dette er en unik chance for at se to internationale kapaciteter live i Danmark! Foredragene er på engelsk.

#21 kanske var det inte tefat som avväpnade Kim jong-un, kanske såg han bara något nytt och blänkande som stal hans uppmärksamhet från missilerna? http://kimjongunlookingatthings.tumblr.com/ 😃
Håller med chik🙂
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns tusentals videos att se men ett av de mest kända är det över templet i Jerusalem…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
och när påven avgick efter all skandal hände det här…
Denne general fick order att skjuta nukleära missiler över Kina, han skickade 7 och ingen kom fram, senare fler(20 st) men inga kom fram
Se hur ufot tar bort huvudet på missilen.
De har desarmerat 58 usa missiler i luften och 82 ryska missiler. de har räddat liivet på miljoner personer.