Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: självförverkligande
Läst 924 ggr
[Sisa]
0

Bra Livskvalitét

är väl det som betyder mest för oss alla.

Är Du nöjd med livet som det är, eller

skulle Du vilja förändra något i Din tillvaro ?       🌺

Niklas
1

Jag är mycket nöjd med mitt liv. Det finns saker jag skulle vilja ändra men det är bara struntsaker.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Maria
2

Jag är jättenöjd med mitt liv.

Jag var oerhört besviken när jag fick 50% sjukersättning men har accepterat det nu.

Det enda molnet på himlen är att min hjärntumör kan komma tillbaka när som helst eller aldrig men det är ju inget man kan gå omkring och tänka på.

Man får fokusera på allt det trevliga i livet och det är ganska mycket om man tänker efter.🙂

/Maria

[GunillaF]
1

Jag är nöjd.🙂

Intehärutandär
1

Jag vill vara frisk. Åtminstone få en diagnos och hjälpmedel, så jag slipper traggla år ut och in med värk och känna mig handikappad. Det drar ned livskvalitén enormt. Det tär enormt också på att behöva tjata om hjälp. Känner som jag tjatar mig genom livet både för mig och min sons skull. Det börjar ljusna för hans skull, så jag kan släppa lite där. 

Om jag vore frisk eller smärtbefriad, så skulle jag vilja studera eller gå lärling någonstans. Kanske hos en florist, trädgårdsarkitekt…eller läsa mer konst. Resa…

Caroline L
1

Jag är äntligen mycket nöjd över mitt liv och det är jag så tacksam för! Jag har haft väldigt mycket motgångar under detta året men jag har äntligen tagit mig ur dom. Jag är frisk och mår bra, min familj och vänner likaså. Inte så mycket att klaga över! Försöker alltid se åt det positiva 🙂

fotokrafs
1

Sånt som kan bli bättre
Jobb som båda trivs med
maken vill flytta till västkusten
och jag hoppas få några frågetecken uträtade
angående min ångestproblematik

Men i stort är vi nöjda

Jag och maken känner oss friska och krya
Och vi står fortfarande ut med varandra 😃
&
Stor lättnad när mamma fick tillbaka synen
och började trivas på äldreboendet

Jessicahagstrom94
0

Nä, jag är inte nöjd med mycket mer än våra husdjur och hur min släkt är, de är riktigt roliga människor.

Ziddam
0

Jag är nöjd för att det finns personer som tycker om mig och att jag har personer jag tycker om. Vänner och familj.

Sen finns det ju saker jag inte är nöjd med men en del går inte att göra något åt.

Anders 50
0

Jag är nöjd, med att jag fortfarande lever. Men jag skulle gärna bo lite längre ifrån trafikerade vägar…hundarna lever farligt!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

#9 Du bor ju långt ifrån allt…. 😉Bara skog i närheten 👍

Zabelle   

Cristine
0

Jag är nöjd!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#10 Jakthundarna, tänkte jag på…

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

#12 Aha, då fattar jag.

Zabelle   

penke
0

(jag är nöjd)

Jag har ett bra liv, jag saknar inget
      men har det jag kunde lägga till *ler*

penke

undrarens
0

jag är inte nöjd eftersom att jag saknar massor av upplevelser ogjorda som jag skulle vilja få uppleva innan man dör.

varför ska man vara nöjd egentligen , då hittar man ju inte de guldkornen som man inte upplevt ännu.

fast med att vara nöjd kan jag förstå perspektivet att inte mkt ont (väldigt lite iaf) händer en och vara nöjd på det viset är nog även jag med på.

en sak som poppade upp just nu i mitt medvetande vore om man kunde finna fler vänskapsband man kunde lita på.

men sånt känns på sätt och vis enväldigt  stor apparat/uppgift att ta sig an då man är mitt i livet.

but who knows," ljuset" finns ju överallt jämt och ständigt.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar