Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 856 ggr
stina63
0

Första kyssen

Kommer ni ihåg den första kyssen?

citytjejen
1

Jag gör faktiskt inte det, och jag minns inte med vem det var! Fast första kyssen med min man minns jag, tycker det känns viktigare så här med facit i hand 🙂

/Christina

aggeelin
1

Jodå, absolut gör jag det. Jag hade gått ut sexan och tyckte att jag var sist med allting och så en kväll så träffades vi ett gäng ungdomar och då 🙂 fick jag inte bara en utan massor av kyssar!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
1

Jag kommer ihåg när jag var 6-7 år. Då kysste jag en pojke som jag gillade😃. Vi hade bestämt att när vi blev vuxna skulle vi gifta oss få barn,
Men jag har inte sett röken av honom sen vi flyttade😕 men jag är lika glad för de 🤐

Cristine
1

Det var när vi lekte ryska posten, killen tyckte det var svårt att kyssa mej för min näsa var så stor😊

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
1

Japp, han hette Johan och jag var 14 år och hade varit förälskad i honom sedan sommaren innan första klass.

Han var ganska kort, lockigt blont hår och de blåaste av alla ögon💋

Jag har fått kontakt med honom via Facebook. Jättekul. Han bor nästan kvar där han bodde och är gift och har två flickor.

/Maria

Anders 50
1

Minns inte, men det var nån gång i 13-14 års åldern.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
1

Japp, gör jag. Första riktiga kyssen (inte pussarna på pojkarna när man var lite), var med mitt ex, samma dag som vi blev tillsammans. Var 2 månader innan jag fyllde 16 :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
1

Ja, det gör jag. Så länge sen var det ju inte, knappt fem år :) Och det var samma dag som jag och min nu blivande make blev tillsammans i juni 2008.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Pialinn
1

Anders hette han och vi gick i första klass. Vi pussades under bordet i stora rummet så ingen skulle se det.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

[peter54]
1

Jag kommer inte ihåg första munpussen, men första riktiga kyssen minns jag mycket väl. Jag var rätt chockad av både själva känslan och att jag överhuvudtaget blev föremål för den sortens närmande från en tjej.

Jag var mycket oerfaren, blyg och tillbakadragen på den tiden, så jag var säkert redan fyllda 18 när det hände.

😍

citytjejen
1

Så unga många var, jag var ca 20 år när första kyssen ägde rum. Tur man kan ta igen sånt 😃

/Christina

Anders 50
1

Kanske bäst att tillägga att det som hände i 13-14 års åldern nog får kallas pussar på mun. De riktiga kyssarna kom nog några år senare, tror jag var 17 år.

Jag har fina minnen från när jag gick skogsbruksskolan och bodde på samma skola där det fanns utbildning till sjuksköterskor. Tror det bodde minst 150 tjejer på skolan så det fanns att öva på! 😘

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

hthorsmatz
1

Ja det gör jag, tyvärr… det var i en mörk garderob och jag kommer ihåg hur förtvivlad jag blev när hans tunga åkte in i min mun och det kändes som en jävla mask, tyckte det var så jävla vidrigt!

aggeelin
1

Det är ju olika hur det är med kyssar. En sån där obehaglig upplevelse kom senare, en kille som försökte äta upp mig. Hu så läskigt att bli "tvättad" över halva ansiktet!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Intehärutandär
1

Min första kyss fick jag då jag var 13 år. För 21 år sedan, känns som igår - fast 20 år känns väldigt långt bort. 🙂 Pussades gjorde man ju som barn.