Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 612 ggr
Cristine
0

Vad är det äckligaste...

du vet!

För mej är det kockar med halvlång/långt hår som slänger det bakåt då och då med ena handen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
0

Håller med dig, det är verkligen äckligt!

Finns ju mycket som är äckligt, men två saker som jag kommer på nu är skitiga, snuskiga toaletter och barn med snor rinnande ur näsan 🤮😮

/Christina

aggeelin
0

Folk som nyser och hostar i händerna och sen kladdar runt med det så att andra får ta del av deras förkylning eller annan smitta.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Jag kan hantera spyor och skit och det mesta men när det kommer till slem och snor så är det stopp🤢

/Maria

Cristine
0

He he…det blev en väldigt slemmig konversation!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Slemmig var ordet, sa Bull

Intehärutandär
1

Det är bajs och spyor förstås, men annars rökare. Finns inget värre än att ha duschat och så går man ut genom en port ( t ex köpcentra) och så STINKER man rök. 🤢

aggeelin
0

#6 Jag får spykänslor av rök … det bara kommer kan inte hjälpa det

Tarotstollan
0

Oj, det finns mycket bl.a. det ni redan räknat upp men något jag äcklas hemskt av är lukten av i stort sett alla mjölkprodukter, allra värst är yoghurtar och andra sura liknande saker🤮!
Sitter jag vid ett bord och folk sätter fram sådant så flyttar jag dessa bort från mig så långt det bara går!

Kockar som står och bakar med sina ringar på sig!

Folk som ställer sig nära en och skall "prata förtroligt" och det sen stinker gammal mat, kaffe, sprit mm ur deras mun. Sådant får mig att nästan 🤮, det är inte lätt att låtsas som ingenting då!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
0

Röklukt tycker jag är underbart😉

När någon rökar på spårvagnshållplatsen brukar jag försöka ställa mig nära. Ofta flyttar de på sig och då följer jag efter🙂

/Maria

[MotherEarth]
0

Folk som stinker piss och bittra sura människor !!