God morgon 2 oktober
*Jag läser i tidningen att Putin talar Svenska.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn, morrn! 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Solen skiner, fyra grader plus ute och jag har köpt en ny varm höstjacka! En med glad cerise färg! Nu ner med frukosten och till jobbet.
Godmorgon!
Nu har det varit minusgrader här varje natt i två veckor, -5 inatt!
Hur var det nu? var det varmare eller kallare klimat på gång? 😃
Idag ska jag och en vän plocka kantareller! 🙂
Ha en bra dag ni också!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God förmiddag.
Solen kikar fram lite försiktigt mellan vita moln.
Önskar er alla en fin dag med allt ni fyller den med🌺
👋
Hoppas ni har en bra onsdag!
Zabelle
Hallå hallå!
Varit på seminarium hela förmiddagen.
Dessa dumma vägarbeten! Man vet ju inte hur lång tid det tar till skolan nu, och måste ta det hållet med, annars blir det flera mils omväg och det har jag definitivt inte råd med. Suck suck…. Och de ska vara klara i slutet på november, men det tvivlar jag på….. Då får de jobba snabbt.
Jobb ikväll igen, tredje kvällen i rad men bara roligt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godkvälls
Så var arbetsdagen slut,, Jag har varit på kurs i eftermiddag, Nu i kväll ska jag se miss Saigon på Malmö opera. De ska bli skoj
Ha en skön eftermiddag
God eftermiddag, här sitter en annan och slappar i kökssoffan medan maken rensar bland saker i hallen. Idag har jag varit på jobbintervju i maktens korridorer kan man säga, dock hoppas jag mer på det andra jobbet som jag väntar besked från.
Annars händer inte så mycket just nu, kanske tar ett skönt bad lite senare. Och så ska jag massera min man, det är roligt!
/Christina
#7 Kul med teater! #8 och hoppas att det går bra med jobbet!
Gokväll!
Dagarna går fort när man har kul! Jag och grannen skulle plocka kantareller, hon skulle få ett par ställen av mig, men vi hittade inte en enda! Det har nog varit för torrt där.😂 Men vi hittade en massa trattkantareller istället så nu vet hon om det stället också.
Sen bjöd hon på fika. 🙂 Kul med nya grannar.
#8 Ska du bli säpo-agent? 😉 Lycka till med vad det nu är för jobb.
Och massage låter inte dumt, behövde det på min nacke.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 Inte säpo-agent, men kanske nåt liknande. Eller ja, nåt som är lite halvhemligt i alla fall😃
Massage är härligt, jag har t.om gått en utbildning på området, tacksammare make får man leta efter😃
/Christina
Wow mycket sevärt Miss Saigon. Nu har jag kommet hem från teatern, Trött är jag också hehe,, Får lägga mig snart,,
God natt på er alla