Morgon 25 september!
Morgon!
Fick en sovmorgon på 30 minuter så det kändes lite lyx för min del. Blir att arbeta i några timmar, sedan hämta hund på dagis och sedan övernattning hos pojkvän till fredag (arbete på dagarna, såklart).
Så denna dag ser fin ut. 🙂
Det låter bra det! God morgonElmaek och alla andra. Dagen ser helt underbar ut med helblå himmel men reser jag mig upp och tittar så är svarta moln på inseglande.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon till er som varit här och till er som kommer!
Här har vi haft frost på morgonen för första gången och nu tycker jag att det är höst här. När jag cyklade hem från jobbet igår var det kallt och jag letade på en varmare jacka tills jag skulle ut på kvällen. Känns märkligt, för jag badade för några dagar sen.
Nu har jag snart fått i mig frukosten och det är dags att skutta iväg till jobbet. Det är mycket som ska hända så det är bara att sätta fart.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Ännu en kall natt. -3 inne vid husväggen under de stora askarna, säkert -5-6 grager ute på öppen mark. Arrak lämnade fina spår efter sig i det vita gräset. 🙂
Nu ska jag iväg och kolla hur arbetet går för grävmaskinerna ute på mossen där de håller på att dämma diken.
Ha en fin dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God förmiddag.
Solsken och blå himmel här, bäst att passa på att njuta av det vackra vädret.
Lycka till i eftermiddag Frida.
Ha det så gott med allt ni fyller dagen med🌺
God Morgon eller god förmiddag.
En fin dag till var o en.

Lena.P är jag i verkliga livet.