God morgon 21 september
Ser ut som mitt första inlägg inte villle fastna så jag får väl berätta ännu en gång om det fina vädret. Efter några dagars storm är det härligt att få se en helblå himmel och en sol som värmer,stackarna uppe i norr har fått det stormiga regnvädret. Önsakar er en ljuvlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mårning.
Här skiner solen men det var en obehagligt vit nyans på gräset idag.. vågade inte kolla tempmätaren.. inte än, inte än.. inte än.. skruva tillbaka klockan - ge mig sensommarvärme ett tag till… 🙂
Dunderfrukosten är klar - idag blev det stekt bacon och äggröra, snart dags för promenaden. Sen blir det kalas o tårta och ikväll blir det utekväll och party.. Jiiihaaa.. 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Är det du som fyller år Mooniq?
Nej, det är min brors bättre hälft 🙂
Önskar dej en trevlig partykväll!
#4 ja, jag tror det blir riktigt roligt.
Godmorgon!
Nära frost inatt! Nu blött i gräset och dimma så man knappt ser handen framför sig. Det skulle ju bli indiansommar i helgen, så bäst att den börjar nu…
Ha en fin lördag! Festa lagom M! :)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Har dålig koll på eventuell frost, men det är väl dags för det här också snart antar jag…
Maken är norröver och hoppar fallskärm så jag är gräsänka denna helg.
Idag ska jag och exet gå på Gröna lund, får se om jag kan lura med honom upp i Eclipse (slänggungan på ca 100 meters höjd) eller inte. Här skiner solen och tempen visar 11 grader, så idag blir det skinnjacka på. Jag ska mysa till det och ta djurgårdsfärjan över till Gröna lund, det är härligt tycker jag!☀️
Hoppas alla har en fin lördag!
/Christina
God morgon Tittar in snabbt för jag ska iväg och hälsa på mina föräldrar idag. Jag tog mej en sovmorgon sov länge, De var skönt de, Få sträcka på sig bara sova Ha en skön lördag
Morgon!
Här skiner solen, varit ute en rask promenad med vovvarna, så nu är alla tre trötta och varma 😛 Startat en maskin tvätt med.
Sambon är hos sin pappa en runda så får se vad jag ska göra resten av dagen 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmiddag.
Vi har varit och köpt utebelysning till vår nya farstukvist. Min man håller på med sladdar och el.
Jag har precis förberett för en vegetarisk Lasagne med tomatsås varvat med Mangoldsås. Gott😉
/Maria
God dag!
Har ingen bättre dag idag inte. 😎 Känner för att dra nåt gammalt över mig och bara sova bort dagen men det kan jag ju inte.. blir upphämtad av pojkvännen senare och han hade tydligen köpt lite champagne till oss, typiskt är jag ju inte så sugen på det hela men jag kanske ångrar mig ikväll… återstår att se! Annars blir det bara chilla och ta det lugnt ikväll.
Hoppas ni har en bra dag allihopa!
God eftermiddag! Vilken underbar höstdag detta varit! Bestämde mig för att tömma ryggsäcken och ta en promenad istället för bilen på min ärenden runt stan. Helt underbart skönt sen blev det en bra motions runda. Avslutade med en kebabsallad. Min sista helg på semestern å jag njuter av nuet.