Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 370 ggr
Cristine
1

God morgon den 15 sept.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här sitter jag i svarta natta och skulle velat tända några ljus men vill 

inte väcka dotter då ljusen ligger i hennes nattduksbord, det har regnat under natten och himlen är täckt av moln, så där tog nog  sommaren adjö. Japp nu regnar det igen!

Önskar er en vilosam söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mooniq
0

Det har regnat i Brodalen oxå under morgontimmarna. Siggekatten har trynat på golvet i hallen, det märks att det börjar rulla mot höst för han har nästan bara varit inne för att tömma matskålen och sen snabbt iväg igen. Blir en lat söndag och kl 15 väntar jobbet med kvällspass. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Anders 50
1

Godmorgon!

Arne väckte mig som vanligt tidigt, idag var det tårna som fick agera leksaker. Men jag lyckades rulla in mig i täcket och lyckades somna om, men vid sju så var det bara att stiga upp! DÅ gick HAN och boade ner sig i täcket och somnade…

Nu börjar det regna här och ska visst bli regniga dagar framöver. Men det behövs!

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Denna kommentar har tagits bort.
Anders 50
0

😃

Mooniq
0

visst kan man känna sig lurad ibland, när de gjort allt för att väcka en och sen kraschar dom själva.. 😟

Anders 50
0

Hasse kan spå väder…ofta när han ligger så där och sover på nacken eller ännu mer på rygg så blir det regn eller regnar.  😃

zabelle
3

God förmiddag.

Regn här också.
Djuren drog igång oss vid 6 tiden, när vi väl kommit upp och satt med frukosten sov de som klubbade alla 3.
Idag ska vi uppvakta min bonusdotter som fyller år, ska bli kul.

Zabelle   

Toyan
0

God  morgon.

En lite blek sol tittar fram, ska visst bli höstrusk nästa vecka.

#3 #5 Så söta katter ni har🐱

Ha en skön söndag alla LK:are🌺

Mooniq
0

#7 så söt liten hund 🙂

[elmaek]
1

Varit hos pojkvännen hela helgen! På vardagarna hinner vi bara umgås någon timme innan jag måste sova, sen lite pussar innan jag drar till jobbet dagen efter så det var härligt! Han hade tänt ljus och gjort middag när jag kom på fredagen, jag vart så rörd! Visserligen var jag trött men vi hann umgås lite innan jag slocknade framför filmen. På lördagen vaknade jag av att han tog ut min hund på morgonrundan… vart först irriterad för att han bara gick upp utan att krama om mig men när jag hörde dörren slå igen och jag inte hörde min hund röja runt förstod jag vad han gjorde och då vart jag så rörd! Jag är så van att ta hand om min hund alldeles själv då det trots allt är MIN hund och MITT ansvar.. men att få sova ut och slippa gå ut på en gång är guld värt ibland! Sen frågade jag han lite snyggt varför han bara inte kunde krama mig innan han gick och han svarade ''Jag vet att du sliter hårt på jobbet och att du får sova väldigt länge här medan Molly (min hund) väcker dig tidigt hemma hos dig, så jag ville att du för en gångs skull skulle få sova ut ordentligt!'' Han slutar aldrig överraska mig den mannen. 😍
Dock vaknade jag med förkylning igår som blivit värre idag. 😕 Hoppas jag orkar arbeta imorgon!!!

Fridaaaa
0

#7 Aw sötnosen! ❤️

Jag har jobbat 8-14. Ätit god middag när jag kom hem och småpysslat lite. Tar det lugn. Chili åkte till sin matte idag. Saknar plutten redan 😛 Van att ha honom här hehe

Regnigt till och från, skitväder! 😮

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

#10 Var väldigt rädd om honom!  🙂

Fridaaaa
0

#10 Han låter guld värd! 🙂

[elmaek]
1

#12 Oja, I am! 🙂

Anders 50
0

# 11 Jag har aldrig fått nån katt till att krypa in i en sådan låda eller  ligga på de olika våningar som finns till en del kattmöbler. Inte till att utnyttja klösgrejerna heller.

[elmaek]
0

#13 Han är det, hehe. Jag känner mig lycklig lottad. :)

zabelle
0

#11 ser mysigt ut!
Mina katter älskar att ligga i klätterträdet högst upp vid taket. Näst bäst är "lådan" som är på mitten. Där tar ena katten skydd när dammsugarmonstret kommer fram.

Zabelle   

Fridaaaa
0

#15 Bara andra gången hon gör det, blev chockad haha Min hankatt ligger itne där, tror han tycker det är för trångt 😉
Nej hon använder inte den mer än så här haha

#17 Mysigt! 🙂

stina63
0

Gokvälls

Så var den här jobbehelgen slut, Ja nästan slut har en dag till men de är i morgon måndag,
Ha en skön söndag