Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 366 ggr
[elmaek]
0

11 september, morsning!

Morgon! 🙂

11 september idag.. som mĂ„nga andra tĂ€nker jag pĂ„ World Trade Center! FörstĂ„r inte hur folk kan vara sĂ„ hemska

Trots allt önskar jag er en trevlig dag!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron Elmaek och ni andra förstÄss. Ja usch denndagen vill man helst glömma. Har du ramlat ur sÀngen Elmaek? Eller Àr di alltid sÄ tidigt uppe? Ha en fin fin dag!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

[elmaek]
0

#1 Kliver upp 03.45 varje morgon (ibland kan jag fĂ„ sovmorgon i en timme om jag har tur). 🙂

Cristine
0

Fy sjutton..det mÄste vara svÄrt pÄ vintern.

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

HĂ€r Ă€r det mulet och regnet hĂ€nger i luften. KĂ€nns lite trist - jag blir ju trött pĂ„ regnvĂ€der pĂ„ en gĂ„ng. Är lite sen idag sĂ„ det Ă€r bara att sĂ€tta full fart. #2 oj sĂ„ tidigt, det skulle jag inte klara.

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Afturelding
0

God morgon!

Idag Ă€r maken pĂ„ skolan sĂ„ jag Ă€r ensam hemma hela dagen. Ganska skönt Ă€ndĂ„, vĂ„ra 40 kvm Ă€r verkligen trĂ„nga nu nĂ€r det stĂ„r flyttkartonger och kassar överallt. Men idag Ă€r det bara tvĂ„ veckor kvar tills vi fĂ„r nycklarna till nya lĂ€genheten đŸ™‚

SÄ jag ska nog lÀsa och packa lite idag. Borde ordna adressÀndring snart ocksÄ.

/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pĂ„ fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0

Morgon!

Ja WTC Ă€r det nog mĂ„nga som har i minnet idag. Jag var bara 11 Ă„r, men kommer ihĂ„g det som det vore igĂ„r Ă€ndĂ„, tv var fullt med repotage och uppdateringar om det i flera dagar. Hemskt var det đŸ˜•
Och Àven Anna Lindh som mördades 10 sep för 10 Är sedan. Vart tar tiden vÀgen?

HĂ€r Ă€r vĂ€dret kasst, hemmastudier, sĂ„ kanske passar bra đŸ˜‰

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

stina63
0

GokvÀlls i stugan

IgÄrkvÀll sÄ regnade det och Äskade det. Men idag skiner solen men de har sett lite mörkt ute mellanÄt

Ha en skön underbar onsdag

Anders 50
0

GodkvÀll!

Visst var det hemskt det som hÀnde dÀr i USA, men 11 september tÀnker jag nog lika mycket pÄ Anna Lind som mördades denna dagen för 10 Är sedan. En stor politiker som sÀkerligen blivit Ànnu större med tiden, sannolikt partiledare och statsminister.

Annars har dagen varit bra. Har haft besök av tre vÀnner som jag lÀrt kÀnna pÄ facebook. Vi har under de sista Ären blivit "riktiga" vÀnner.

En trÀffar jag ganska ofta dÄ hon inte bor sÄ lÄngt hÀrifrÄn men de tvÄ andra bor lÀngre bort sÄ det brukar bara bli en gÄng pÄ sommaren som vi trÀffas alla fyra.

Tre varghundar och en bordercollie trÀffades ocksÄ idag och Arrak hade fullt sjÄ med den lille bc:n :)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God kvÀll!!!

Vem glömmer inte World trade center och mordet pĂ„ Anna Lind en dag som denna. Hemskt att bĂ€gge kunde ske. 

Haft en dag med full fart. TvĂ€ttstuga pĂ„ morgonen som avbröts av en hysterisk dement dam i huset, fick agera lite hemtjĂ€nst dĂ€r för att lugna ner henne. Sen har jag och min bror varit och hĂ€mtat min nya sĂ€ng. Var i vĂ€g i mĂ„ndags och tittade och fann en. SĂ„ nu hoppas jag att jag sover gott i natt. TĂ€nkt pĂ„ detta sĂ€ngbyte lĂ€nge dĂ„ jag fĂ„tt sĂ„ ont i ryggen dĂ„ jag vaknat pĂ„ morgonen. Nu blev det en extra fast sĂ€ng. Var till ett lokalt stĂ€lle i stan dĂ€r de gör sĂ€ngarna. DĂ„ de ville av med tyg som var utgĂ„ende sĂ„ sĂ„ldes de billigare, tjĂ€nade 1800 kronor. Tyget Ă€r brun manchester tyg. Tur det ska döljas av en vit sĂ€ngkappa. 

I morgon bitti Ă„ker jag till Göteborg sĂ„ jag har packat ikvĂ€ll. Sen betalt lite vinster pĂ„ tradera. Nu mĂ„ste jag ut med lite sopor sen försöka varva ner och sova.  

Hoppas ni haft en skön dag allihopa!!!

[elmaek]
0

#3 & #4 Vintern har jag inte upplevt Ă€n pĂ„ sĂ„ sĂ€tt, min andra vecka pĂ„ jobbet bara! Men det ska nog gĂ„ an det med. 😃 Ja, det Ă€r kĂ€mpigt nĂ€r klockan ringer men finns inte mycket att göra. 🙂

#6 Ja, jag var ocksÄ 11 Är dÄ men minns allt sÄ tydligt.. det Àr verkligen hemskt och det VAR hemskt!

#8 Ja, Anna Lindh ja.. det var minst lika hemskt! Minns det hela sÄ tydligt fast jag var bara barnet dÄ!