10 september, morgon morgon!
Morgon! đŽ
LÄng dag idag kÀnns det som.. speciellt nÀr man Àr rÀtt trött!
Ha en toppen dag alla! đș
MĂ„rning. Regn och mörkt ute i Brodalen. Men oj vad vĂ€xterna behöver det. Katten - som har kattlucka - kom in o vĂ€ckte mig genom att hoppa upp i sĂ€ngen och sĂ€tta en blöt tass pĂ„ min hand. Tja, hela katten var blöt sĂ„ det var bara att skutta upp i hĂ€mta handduk och torka Siggekatten. han gillar det skarpt. LĂ„ter som en lite V8 dĂ„ đ
Jobbar em-pass sÄ idag blir det en lugn förmiddag med lite stryktvÀtt, Äka till affÀren o handla mat o laga mat o ta med till jobbet.
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
Godmorgon!
#1 En blöt katt i sÀngen Àr inte sÄ skönt men bra med regn (sa alltid min mamma att jag skulle sÀga).
Idag Àr det mycket pÄ jobbet sÄ det Àr bara att skotta in frukosten och skutta ivÀg.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godförmiddag!
Har kommit 0,5 mm regn inatt.
Fuktigt som i tropikerna ute i skogen! T-shirt under skjortan Àr inte att rekommendera i sÄnt lÀge, den var inte lÀtt att ta av nÀr jag kom hem, satt som klistrad!
En Ă€ldre jaktkamrat brukade ha en laddning med sĂ„dana svettiga hĂ€ngandes pĂ„ tork i pannrummet, och dĂ€r doftade det inte liljekonvaljer precis! đ Och inte han sjĂ€lv heller! đ
Nu blir det frukost en gÄng till, sen ska jag Äka och proviantera.
Inget jobb idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon.
Sol och varmt, lite regn skulle nog behövas hÀr med.
SĂ„ fin voffsingen Ă€r Frida, ser stolt utđ
Ha en fin fortsĂ€ttning pĂ„ dagenđș
God dag pĂ„ er Sov till kl Ă„tta..kĂ€ns vĂ€ldigt konstigt att sova sĂ„ lĂ€nge pch hlkĂ€rnan vill liksom inte hĂ€nga med. hjĂ€rnanâŠska det vara. Varmt men grĂ„tt och disigt idag. Ănskar er alla en supre duper dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
God morgon!
HÀr Àr det ocksÄ molnigt, men inget regn Àn.
Idag ska vi packa, handla och lĂ€sa. Jag mĂ„ste verkligen ta mig i kragen och lĂ€sa fler Ă€n 10 sidor i den ytterst trĂ„kiga boken i taget. Eller sĂ„ byter jag bok đ
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
HĂ€rlig dag till dig oxĂ„ Cristine! âïž
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
God eftermiddag
Solen har lyst idag med men lite kyligt i vinden, MÀrker att hösten har börjat komma mer och mer. Men njuter gör jag Ànnu, Har varit och vÀxlat
euro. VÀxlar lite dÄ och dÄ sÄ mÀrker man inte av de sÄ mycket, NÀr det Àr dags att flyga ivÀg sÄ behöver jag inte ta sÄ mycket av sparandet
Ha en skön tisdag