Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 380 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, söndag 1 sept

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon på dig aggeelin och alla som tittar in.

Solsken och blåst som torkar upp efter gårdagens regn. Så är det då redan första september, sommaren gick fort, men vi får glädjas åt att den var varm och skön.

Ha det gott och njut av dagen, det tänker jag göra🙂

aggeelin
0

Hallå, sover ni alla? Jag har haft lite sovmorgon och nu sitter jag här med en uppäten frukost. Vi äter oftast äggröra på helgen och idag hittade jag champinjon som jag stekte innan jag la i röran. Det blev gott!

Idag ska vi åka och gratulera det äldsta barnbarnet som fyller 5 år. Tänk så fort tiden går.

Det är idag den första dagen på den kalendariska hösten. Solen skiner och det blåser lite. Enligt min väderapp så är temperaturen under dagen kring 15-16 grader och det är septembergrader, tror jag.

Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Steg upp 05.15 och gick till skogen med Kalle.

Fint höstväder i dag.

Arne ser till att inget är sig likt här i huset! Men ibland måste han vila sig! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Afturelding
0

God morgon!

Fortfarande sjuka här hemma. Det var en envis förkylning det här! Nu har jag varit sjuk sen i måndags kväll.

Vi började flyttpacka ordentligt igår, och vi fick ihop 8 papperskassar med böcker. Och det är inte ens alla 😂Jag tror att det återstår 4-5 kassar att packa.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Gomiddag

Håller på att flytta till lägenheten, Tittar in i eftermiddag

Ha en skön söndag

Fridaaaa
0

Morgon! Eller middag hehe

#3 Aw vad söt!

Jag har varit ut med vovvarna, städat en kaninbur och har alla kaninerna i hagarna mm.
Nu ska jag äta lite lunch hade jag tänkt 😃

Färgade håret med igårkväll (behövdes verkligen haha) så nu är man brunett igen 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
1

#3 Arne borde heta Tudor efter bilden på Fb.. DEN svansen e inte att leka med….=)

Här har dagen bara försvunnit.. uppe tidigt, och fick värsta städrycket så det har fejats högt o lågt. Siggekatten dröp av fort som attan när det stora monstret dammsugaren hostade igång..Har nu 4 fönster kvar och 1 tvätt, sen e jag klar.. 

En bra söndag 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[elmaek]
0

God eftermiddag! :)

Kom nyss hem från pojkvännen. Blir ett bad lite senare sedan försöka somna tidigt. Första arbetsdagen imorgon!!

Caroline L
0

God eftermiddag!

Försöker muta mig själv att resa mig upp och hoppa in i duschen. Ska på dejt ikväll och jag lyckades självklart sova bort hela dagen. Frös bokstavligen ihjäl inatt så kallt det var ute, vaknade förkyld ÅH!

#3 Vilken söt kattis! 🙂

#6 Vad fint ditt hår blev! Nästan så jag blir sugen på att bli brunett igen. 🙂

Fridaaaa
1

#9 Tack ska du ha! 🙂
Ja jag trivs bra med det eller det rödbruna jag har ibland 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
2

#7 hahaha jag håller med! Bilden på FB är en riktig Tudorkatt! 😃

Zabelle   

Anders 50
2

Lika bra att lägga in bilden här också då!  😃

Fast tudorkattens svans står väl rakt upp?  Iofs har det gjorts här också men då har inte kameran hunnit fram.  😃

Anders 50
2

En bonusbild! 😃

Han gillar att blockera dörren till vardagsrummet! 😃

stina63
1

Hehe Inte lätt att vara en stor(liten) hund bör det kommer en liten(stor)katt.. 😃