Lördag 31 augusti
Äntligen SEMESTER! Nu är det min tur! Som jag längtat! Ha nu alla en riktigt skön lördag!
Tack Flisan… vi kallar vårt yngsta barnbarn Felicia för Flizan. Jag hoppas du får en bra helg och semester…☀️
Tack JereMina! Det hoppas jag med! Tror denhär semestern blir bra oavsett vad man gör då den är så efterlängtad. Kul med ditt barnbarn! Jag använder Flisan för man kan avläsa mitt smeknamn Lisa i det.
Lördag börjar segt. Jag känner att min kropp inte vill vakna riktigt. Molnen hopar sig på himlen - och jag borde- men vill inte, gå min promenad. Var duktig igår och gjorde 2 rundor som sammanlagt slutade på 14 km.
Ser fram mot kvällen - kräftskiva! Ska bli jättekul. Jag har för första gången på många år köpt en spritflaska - eller en Cpt Morgan Rom, för att ta med att bjuda på. Jag blir ju bjuden på räkor/kräftor så då får väl jag bju tillbaka med lite rom o cola.. Men nånstans läste jag att man kan blanda med IceTea.. ska prova lite försiktigt.. Annars får det väl bli cola. Kan inte skryta med nåt större alkoholintag. Sista året har det rört sig om 5 flaskor vitt vin a 8%… 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag är riktigt utmattad idag känner jag… var vaken i 21 timmar innan jag däckade helt och sov i 7 timmar, men det var tydligen inte tillräckligt.
Kommer bli en trött dag… 😴
Godmorgon på er!
Flizan, ha en riktigt skön semester!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Idag mår vi bättre, jag är bara snuvig :)
Idag ska vi handla (vi har klarat oss på det vi haft hemma sen i måndags), och kanske packa lite om vi orkar. Jag ska ringa min mor också.
Ha en fin lördag allihop :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God morgon.
Ha en fin semester flisan.
Fint att ni kryat på er Aftur🙂
Mulet och har regnat här, ska åka till ett köpcentrum utanför stan,behöver en ny skrivbordsstol.
Ha en trevlig dag allihopa🌺
God morgon,
Så skönt flisan med semester Ha en skön semester.
Ska iväg idag kommer tillbaka lite senare i eftermiddag,
Ha en skön underbar lördag
God förmiddag!
Har precis löst melodikrysset. Nu ska jag..
vet inte.. men jag kommer nog på något!
Gomidda!
Full rulle idag! Först i skogen med en liten Basset som ska lära sig jaga och sedan iväg och hämta Arne, kattungen. En riktig tuffing, han tog kommandot direkt skrämde slag på de gamla katterna och 75 kilo Arrak fick en smäll på nosen så han ligger nu längst in i huset och tittar oroligt ut mot köket! 😂
Ha det bra med semester..sprit o kräftor..vara trött..må bättre..handla stol..gå på kalas..åka iväg..och försöka komma på nåt.
Jag ska försöka styra upp det hela här hemma bland de inneboende!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag! Jag är precis hemkommen efter att ha spenderat dagen med min kusin som kom hit och väckte imorse. Snart åker hon och jobbar i Tenneriffa i 5 månader! 😭Nu ska jag tvätta hela kvällen.. Blir en lugn kväll här. Men imorgon ska jag på dejt 😉Just det var på Arbetsförmedlingen igår och skrev in mig och sökte jobb. Nu hoppas jag på svar! Tråkigt nog har dom överskott av barnskötare men stort behov av förskollärare. Hoppas på nåt ändå!
#11 Riktigt tuff kattunge du hittat! 👍
#5,#7,#9 Tack det tänker jag ha! Första veckan har jag ytterst lite planerat, för att jag vill bara vara. Göra det jag har lust med för dagen. Vara i nuet.