Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 449 ggr
[elmaek]
0

God morgon 30 augusti!

God morgon! 😮

Sitter med frukost och har gett hunden frukost.. tidig morgon dÄ hon ska inskolas pÄ dagis idag!

Fortfarande mörkt ute sÄ man Àr lite seg i knoppen!

Ha en bra dag alla! 🙂

aggeelin
0

Godmorgon!

Nu Àr det dags att skotta in frukosten!

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

VĂ€rst vad det Ă€r dĂ„lig aktivitet hĂ€r tidiga morgnar numera 😃 Kan det bero pĂ„ att det Ă€r tröttsamt sĂ„ hĂ€r efter semestern?

HÀr kom 0,1 mm regn i gÄr kvÀll, (dunstade innan det tog mark) det var lÀngesedan det regnade nu, det börjar bli torrt nu igen

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[elmaek]
0

#2 Vilken vacker bild!

Mooniq
0

Vaknade av att regnet vrĂ€kte ner.. đŸ˜• hade bestĂ€mt med en annan tjej att gĂ„ hennes runda idag.. men vi hade tur, under promenaden sĂ„ duggade det lite under korta perioder. Och precis nĂ€r jag kom hem igen sĂ„ vrĂ€kte det ner igen.. Nu e det uppehĂ„ll 

blir fika hos ett Ă€ldre par pĂ„ fm och sen ska jag lata mig hela eftermiddagen, har ledig fredag! Om det regnar mera sĂ„ blir det soffan, bok och lugn musik.. 

blir en bra fredag😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

stina63
0

Godmorgon

Underbar bild Anders. Idag ska jag hÀmta mitt pass, sen köpa lite nya vÀxter som jag kan ha hemma. Behöver lite nytt hemma innan jag flyttar hem igen till lÀgenheten.

De Àr kallt ute och man mÀrker att hösten Àr pÄ sprÄng,

Ha en skön fredag

Afturelding
0

Godmorgon!

Har precis sovit en hel natt för första gĂ„ngen pĂ„ flera dagar. 11 timmar, rĂ€ttare sagt. Idag Ă€r jag bara snuvig och har slemhosta, sĂ„ jag mĂ„r mycket bĂ€ttre đŸ™‚

Det Àr molnigt hos oss, men det Àr ganska bekvÀmt. Vi ska bara gÄ och handla lite sen.

/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pĂ„ fantasy.ifokus.se

[WickedAlly]
0

Ett mycket sent god morgon! LÄg och drog mig till tolv, det var bÄde skönt och vÀlbehövt.

Idag ska vi till Ikea jag och sambon för att kolla pĂ„ bebissaker 😃 Har lĂ„ng tid kvar tills bf men vi kan inte vĂ€nta.

I morgon Ă€r det fem veckor kvar tills vi gifter oss dessutom sĂ„ idag tĂ€nkte jag försöka hitta en klĂ€nning att ha pĂ„ mig dĂ„, gifter oss borgerligt sĂ„ det blir nĂ„gt enkelt. Och eftersom jag kommer gifta mig med en synlig bebisbula sĂ„ kĂ€nns inte vitt helt Ă€rligt, haha.

Afturelding
1

#7 Den vita brudklĂ€nningen har dock inget med oskuldsfullhet att göra, utan Ă€r ett bevis pĂ„ att man har pengar att röra sig med đŸ™‚ NĂ€r den vita klĂ€nningen blev pĂ„ modet under 1800-talet sĂ„ var det bara kungligheter och adel om hade rĂ„d med den, eftersom att en vit klĂ€nning lĂ€tt blev förstörd och inte kunde anvĂ€ndas mer Ă€n en gĂ„ng.

Slöja och brudkrona bör man bara ha första gÄngen man gifter sig dock.

Men men, hoppas du hittar nÄgot fint att ha pÄ dig!

/Rebecca

[WickedAlly]
0

#8 Fast jag tror inte att det finns sÄ mÄnga mÀnniskor idag som inte förknippar en vit klÀnning med oskuldfullhet faktiskt, det Àr ju den beskrivningen man fÄtt höra hela tiden mer eller mindre.

Fridaaaa
0

#7 Grattis till er!
SvĂ€rfar gifta sig nu i maj, borgligt. De hade vanliga klĂ€der pĂ„ sig đŸ™‚
Hoppas du hittar nÄgon fin som passar.

------------

God eftermiddag!

Ska snart till Tingsryd, handla ett par saker som var slut igÄr i affÀren, sedan till jobbet, jobba kvÀll.
Varit ute med hundarna (har extravovven hĂ€r), dammsugat 1 rum, pĂ„börjat stĂ€dning i vardagsrummet, fĂ„r fortsĂ€tta imorgon đŸ˜›

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Afturelding
0

#9 Fast dÄ Àr det vÀl Ànnu viktigare att motbevisa den myten? Det har ingenting med drÀkthistoria att göra.Det skiljer sig pÄ vÀldigt mÄnga stÀllen i Sverige vad man faktiskt förknippar den vita fÀrgen med dock. Att det sÄledes Àr vanligt dÀr du bor Àr alltsÄ inte omöjligt, det tror jag mycket vÀl att det kan vara.

Eftersom att jag Àlskar drÀkthistoria sÄ vill jag gÀrna dela med mig av min kunskap. Du ska ju absolut inte ha vitt om du inte vill, sÄ jag hoppas att du inte tror att jag försöker övertala dig.

/Rebecca

Jessicahagstrom94
0

God dag :) snart kommer pojkvÀnnen och jag har inte gjort mig klar Àn

. bÀst jag skyndar mig!

aggeelin
0

#11 jag har aldrig tĂ€nkt pĂ„ att vitt skulle vara för "oskulder". NÄr mina förĂ€ldrar gifte sig hade de dĂ„ligt med pengar. Mamma hade en blĂ„ kjol och en blĂ„ blusjacka.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Cristine
0

Mamma hade vit drÀkt pÄ sig för den hade hon haft nÀr hon gjorde studenten

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Anders 50
0

Mamma hade svart klÀnning med vit krage nÀr de gifte sig 1931.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
1

God kvÀll!

Nu Àr vi hemma igen.
Kul med semester, vi har varit lite mer aktiva denna sista veckan
cyklat massa mil, gÄtt i trappor, hjÀlpt till med flyttning och stÀdning,
sĂ„ nu ska det bli skönt att vara hemma och slappa.🙂