Börjar du planera för hösten?
Om två veckor börjar vi se bjulpynt i en del affärer, har ni tänkt på det?? Eller var det kataloger? Usch!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nää, julen känns lååångt borta ännu.
/Maria
Jag avskyr att se julpynt före första advent. Unviker tex IKEA, som börjar ta fram julgrejor jättetidigt på hösten.
Zabelle
.. blir det jul i år ??😮
det var ju senast i vintras..
som zabelle vägrar jag julpynt före advent.
Det jag gjort för hösten, är en kursanmälan 😃
penke
Njae inte tänker jag på julen inte…
Först och främst så skall frysen fyllas med lite svamp, och sen så skall bandyn börja innan jag ens kommer tänka på julen.
Julpynt- burr! Höstkatalogerna kom vissa för flera veckor sedan. Anmälde mig, en kollega och en väninna i våras till en kurs i gamla virkmetoder. Ska bli kul!
November ska jag iväg resa i två veckor,,, ända gången jag längtar till hösten hehe
Jag tål inte heller julpynt före fösta advent, eller åtminstone mitten av november.
Vi ska nog också resa i höst, tror vi. Bröllopsresan ska ju bli av någon gång. Och annars har vi väl fullt upp med flytt, födelsedagar osv 🙂Jag ska dessutom läsa en jätteintressant kurs på högskolan. Det blir en rolig höst!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Alldeles för tidigt, räcker att det börjar i november, absolut inte tidigare.
Förstör hela stämning med jul osv tycker jag. Nej blir för mycket.
Jag brukar börja julpynta tidigaste 1 vecka innan julafton förutom adventsljusstakar som åker upp runt första advent och ibland kommer julgardin också upp då 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Julfixande håller jag/vi inte på med alls, dock maten är ju kul att planera, och äta förstås. Men inför hösten planerar jag att börja jobba och sitter ibland och tänker på vad för maträtter som är höstiga som vi ska laga. Grytor och långkok och dricka te! Och kläder gillar jag att planera, är sugen på att ge mig ut och shoppa men det får vänta tills jag har jobb, som en "belöning" 😃
/Christina
Jag har köpt teaterabonnemang och biljetter till en "mordmiddag" (mat och mordgåta = mycket trevligt). Jag kommer att gå på en uppstartshelg för yogan.
Men vill att det ska vara fint än ett tag och julen, kommer till jul.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet