Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 215 ggr
Anders 50
2

Godmorgon 12 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla LK:are!

Klockan är mycket och ingen morgontråd!! 😉 Men det är väl arbetsdag för många, andra är kanske trötta och "nattugglan" är ju i Prag. 😃

Men ha en bra dag i regnet!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

Tja, igår fick jag för mig att färga håret.. Kvinnligt praktiskt - körde i en mörk mahogny - jäklar - det blev nästan vinrött/lila.. så nu sitter jag med en nu färg i skallen och hoppas dämpa allt det röda och bara vara brunhårig istället.. har man inte problem så skaffar man sig..😃

I övrigt en ledig måndag med sol, moln, blåst och allmän ovilja till att inte göra något, som tur är e min ena brorsa ledig så det blir fika där om en stund… 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Cristine
0

Jaa det långa inläägget jag gjorde 6.30 flög all världens kos när jag skulle skicka in det så då blev jag less och tappade intresset för att gra en ny. Jag vill ha min gamla dator*buuääääää* Paddan är avskyvärd! Oj…glömde säga gomorron ooch ha en bra dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

#0 Fin bild på busiga vovvar!

#1 det har hänt mig också att färgen blev lite väl häftig. Hoppas du blir nöjd efter omfärgningen :) Lika spännande var gång man testar en ny färg….

Nu är det slut på semestern, klockan ringde 5 i morse. Det blir en låååång dag.

Zabelle   

chik
0

God dagen i durken!!

890-.. Lite konkurrens om vem som skall ligga i sängen????

Stina..hoppas att det går bra..

Cristin..Övning ger färdighet..Gillade inte min mobil heller..Men nu kommer vi överens..

Zabelle. Vink' Stackare.. Fast jag tycker det känns bra att någon drar in skatt, så jag kan sitta här på min feta r-v o vara lite sjuk..

Ja fin dag till den som så önskar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

God morgon vänner

Ny dag på min semester, Idag har jag tänkt fortsätta med trädgården,

Ha en skön underbar måndag

zabelle
0

#4 Jag drar gärna in ett par kronor extra till dig 😘
Men det retar mig när skattepengarna går till dyr poliseskort av fotbollssupportrar (läs bråkstakar)

Zabelle   

[MotherEarth]
0

Önskar er alla en forts gräjjter day :)

chik
0

Tjing..Tack zabelle o håller med o till läger att dyra presidenter.. skall ju komma en på snabb besök.😮

MotherEarth. Vink'Vink'

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MotherEarth]
1

Vink vink :)))

stina63
1

Vad jag är duktig hehe,,, lite skryt. Men jag har grävt i trädgården under tiden det har regnat, Har flyttat på växter som har blommat ut till där jag vill ha dom.

Innan så skulle jag klippa ena häcken inne på tomten Men jag han inte så mycket för det började regna, så det blev att gräva istället,

Nu sitter jag här dricker kaffe

Toyan
1

God eftermiddag.

Ena minuten sol, nästa ösregn.

Härlig bild på hundarna Anders🙂

Vad ni än gör, jobbar eller semestrar så ha en fin dag🌺