Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 342 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 9 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Jag önskar er en fin morgon och en fin dag. Jag hoppas på mindre regn den här fredagen - det har regnat massor under torsdagen.

Nu ska jag snart gå till sängs och tar mig lite sovmorgon, imorgon.

Ha det gott!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
0

God morgon

fortfarande tröttig 😴

Mooniq
0

Solen skiner i Brodalen. promenaden gjord. Arbetshelgen startar kl 14 så innan dess blir det ett fika-race och även att till affären-race

blir en bra dag 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Anders 50
1

Godmorgon!

Uppehåll idag, så idag blir det lite mer utevistelse än igår. Först ska gräsmattorna få en dos NPK och sen ska jag titta till jobbet på mossen. Sedan hittar jag nog på nåt mer…plocka av lite squash och ge bort kanske!   🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Morgon!

Ska iväg och klippa mig och min sambo ska besikta min bil samtidigt, lika nervös varje år! Låter han göra det haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

God morgon

Solen skiner men de känns betydligt svalare ute, Ska iväg sen till frissan, ska bli skönt få iordning på håret så man kan känna sig som människa igen hehe

Ha en skön underbar fredag

aggeelin
0

#5 Skönt att fixa håret! Fin bild!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Ja Agge de ska bli skönt bli klippt. Har kort hår när det börjar växa ut så blir det pannkaka.. Platt fall haha😂

Afturelding
1

Hej på er!

Vi har fått en ny lägenhet! En tvåa på 67 kvadrat :D Den första oktober flyttar vi!

Och annars är det regnigt och bekvämt :) Vi får besök imorgon så nu behöver det städas, och så ska vi ringa runt efter flytthjälp.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MotherEarth]
0

Skuttar in å vinkar👋👋Fin fredag önskar jag er alla🙏