Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 494 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, torsdag 8 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Som så ofta, vill jag som är lite morgontrött, hälsa er alla välkomna till en fin dag.

Jag är snart på väg i säng och eftersom jag fortfarande har semester, tar jag lite sovmorgon.

Ha en riktigt fin torsdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

God morgon!

Regnigt ute. Suck. Jaja.
Ska få i mig lite frukost, vaknade redan runt kl 7 (igen) och kunde inte somna om men för tidigt för mig att äta frukost så får bli nu 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
1

Godmorgon!

Regnar idag ☔️! Bra! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godmorgon på er!

Här är det mulet. Enligt tidigare prognos skulle det regna massor idag. Få se hur det blir. Jag fryser om fötter och ben och har tagit på strumpor och långbenta leggings. Nu ska jag inta en sen frukost.

Ha en fin dag!

chik
0

God Morgon Agge o ni alla. Fin bil. man vad är det???

Regnar även här. Nu har vi svensk sommar..O jag ska gå i skogen med mina Bajsmaskiner.

Så himla tråkigt o traska på dessa vägar..Så mycket mer givande o bara gå planlöst i skog o mark…

Tjin alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
1

#4 Bilden är ett slags konstverk. Det är ett näckrosblad med vattendroppar på.  Ja, det är vackert tycker jag. Det finns (fanns?) i en utomhus-konstutställning i en park i Ängelsberg, Västmanland.

zabelle
2

Godförmiddag

Sitter o njuter på altanen med en kopp kaffe medan det efterlängtade regnet sakta droppar ner.
Ska snart skjutsa en kompis till tågstationen, sen ligger hela dagen fri från måsten. Tror jag ska läsa "Felicia försvann" som jag lånat av svärdottern. Lagom sysselsättning när det regnar :)

Ha en skön dag allihop!

Zabelle   

Mooniq
0

Mårning.

Idag är jag ledig, bilen är på verkstad och vädergudarna har lovat regn över Bohuslän. Lurar på att gå i baklås i soffan med 2 bra deckare. Förra veckan pratade min granne om att vi kanske kunde fixa häcken mellan oss, så det blir kanske ett arbetspuste mellan regnskurarna.. 🙂 Men ska inte förta mig.

Igår var det grillkväll hos min ena bror och lilla Stella 3 år, sjöng ALLA dagisvisorna för oss.. antagligen behövde vi frottera oss med lite allkultur. Otroligt bestämd dam och vi har slagit vad om att hon kommer att bli politiker, eftersom hon aldrig svarar rakt på nån enda fråga …. 😃

Har gjort en rensning i parfymhyllan och det genererade en hel del annonser på Tradera. Om någon är intresserad så har jag samma aliasnamn där. 

tryckt på knappen på diskmaskinen och tvättmaskinen - baklåstajm!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

stina63
0

Gomiddag

Det regnar ute.. Nog behöver de men jag ska iväg vill ha uppehåll.

Önskar er alla en skön underbar torsdag

chik
0

AhA Tänkte vattendroppar. Men så tyckte jag att det såg ut som små pytte klot. Fin bild..

zabelle
0

4 mm regn…. fortfarande varmt och klibbigt. Jag längtar verkligen efter svalka nu och naturen behöver vatten.
Jag brukar gilla sommar o varmt, men för första gången längtar jag efter svalare väder så man åtminstone kan sova på nätterna.
Människan är aldrig nöjd….. ☺️

Zabelle   

aggeelin
0

Jag är ju inte så förtjust i regn så jag är redan trött på regnandet. Det räcker om det regnar på natten. Nu måste jag nog ta bilen när jag ska ut på ärenden och kallt om fötterna är det 🙂

stina63
0

Jag bad om uppehåll under tiden jag skulle iväg, De blev uppehåll solen tittade fram, De gör den nu med,

Men de kommer regna igen i eftermiddag eller kvällen..

Anders 50
1

Vilken fin dag! 45 mm hittills, och det kommer mer.  🙂

En stund var det riktigt häftigt regn, tala om att stå som spö i backen! Lyckades ta en bild utan att kameran blev blöt.

Mooniq
0

har inte mätare här men vattenskålen som står på verandan är nu halvfull.. så Siggekatten e nog nöjd 😃

Anders 50
0

#14 Ja, vattnet inne i skålen duger ju inte. Inte här i alla fall.

Mooniq
0

Nä, hugaligen! kranvatten är under Sigges värdighet!! 😃

[MotherEarth]
1

Weeeehoo äntligen regnar d🙏☔ Forts Gräjjter day alla🐝

Anders 50
2

Och helst några dagar gammalt, och på konstigare ställen desto godare. 😃

Mooniq
0

Yep!

[MotherEarth]
0

Så sött🐱

Anders 50
1

#20 Moder Jord har visst vält! 😃

[MotherEarth]
0

Kan inte ens resa mig 😄

chik
0

Go'kväll. eller mitt i natta.

Lite pytte regn här..Zabelle. njut. Tant här vill ha Mycket regn..

890- Du har ju tur.. synd att det kommer så kraftigt. då hinner inte marken ta det. Utan det rinner..🌈Eller vad jag nu menar..

Vink Moder jord.Ja du har vält.. tippat om man säger som så..Du kanske inte ser det?? Ja'Ja..Du är så fin.Vink.

Ja tjing då på er..

[MotherEarth]
0

Jorå ser allt d sneda, men kan inte räta till mig via mobben☔