God morgon 6 augusti
Igår gjorde jag några spännande foton med fina färger…trodde jag, men ack vad jag bedrog mej, när jag tittar på dem så syns de inte alls…så tråkigt! Et är alldees vindstilla nu hoppas det håller i sig, jag är så less på blåsten. Lägg er i blöt för idag kommer et bli hett.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Fina bilder ni lagt upp 🙂
Härlig morgon här, sitter på uteplatsen och har ätit frukost efter min powerwalk. Blir till att städa och fixa här inför kvällen då makens ex med sambo kommer på middag, lär bli en kul och även intressant kväll😃
Lägger in en bild från promenaden i morse!
/Christina

God morgon.
Jättefina bilder.
#1 Så vackert med alla dom blå blommorna Anders🙂
Mulet och varmt, regn ska det bli här också.
Önskar er en fin dag🌺
God morgon
Har haft en fajt här med Hugo, Badade han i går, De var sista gången, Jösses Amalia. Nästa gång blir de åka ut till djursjukhuset får rakat av hans päls istället, De är inget skämt alls. Anton är det inga problem med,,
Förövrigt så är det så skönt med semester
Önskar er alla en skön tisdag
God eftermiddag!
Det är alltid kul att kolla in på morgontrådarna. Ni delar så fina bilder 👍
Ikväll ska jag ta mig en promenad ner till havet.
God eftermiddag!
Kom ganska nyss hem. Soligt och varmt ute!
Nu blir det kaffe och lite italienska
Har försökt lära mig lite varje dag i snart en vecka.
Kanske får ha som mål att dra till Rom en sväng nästa år på semester ☝️
Försöker hitta italienska filmer, har bara en i filmhyllan,
Den är bra. Livet är underbart! La vita e bellaKom gärna med tips 🙂
#8 Gå in på YouTube och sök på "filmer på italienska" Finns både långa och korta. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 haha..du jag har kollat. Fick mycket erotik som förslag, gör inte mig något iofs..
Tänkte bara om någon hade någon bra film att tipsa om 🙂
#10 ajaj..
#11 Det var inte de filmerna som jag menade…de bara var där. Men där var många andra. Jag bara såg att där fanns filmer, kollade inte.
Fast man kanske skulle kolla då om där var nåt uppiggande…? 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Nä men lilla Hugo… vill du, så kan jag komma och försöka hjälpa dig nästa gång. Synd att raka av hans fina päls.
Fungerade det inte med sele på?
Nu har jag kört hem min faster, efter en rolig eftermiddag med många goa skratt. Kul med "krutkärringar" som har humorn i behåll :)
Hon fyller 84 nästa gång men är piggare än mig…. hon tränar på friskis o svettis varje dag.
Ha en go kväll!
Zabelle
*13 De behövdes inte zabelle. Jag köpte i fjor en trimmer på ÖB, testade den, De gick så bra och mycket smidigare. Så han har pälsen kvar
Den hjälpte lite men man skulle behöva vara två. Men han var helt slut sen stod han stilla tillslut.
Men Jag hade vatten överallt där det inte skulle vara vatten på golvet.
Led riktigt ordentligt just för hugo gillar inte att bada. Sen borsta honom är nästa pärs. Men där kom trimmern in hjälpte till ta bort de tover som jag inte kunde borsta
#14 Jag kommer inte att bada Maxen mer, han blir så rädd och kämpar emot så mycket så jag kommer inte att klara det. Och jag vill inte göra honom ledsen…
Det är jobbigt att bada en katt som inte är van. Borde börjat när han var liten. Gjorde ni det?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja Agge han är van vid att bada,, Badat honom sen han var kattunge, Han är en perserblandning, Behöver badas för sin päls skull.
Jag hade en annan korthårig Curre han badade jag inte,
Pälsen blir smutsig och fet och börjar tova sig mer och mer, Därför som dom behöver badas. Underlättar att borsta då.
Finns torrschampo men de är inte samma sak. Har testat de