Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 530 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 31 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Idag är det den sista dagen sommarens "mittenmånad" - och jag hoppas förstås att den dagen blir en riktigt bra dag för dig!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

fotokrafs
0

Hej Agge och alla andra när ni tittar in 👋

Idag har jag namnsdag🥳 Namnsdagar är det något ni firar?

Det är även 6 år sedan jag och gubben gifte oss 🥳
sex år, ja, man kommer nog på hur man skall fira det *blink blink*😇

Nu skall jag lära mig lite italienska-min nya hobby 😉
sen sussa..

Tittar in senare!

fotokrafs
0

Buongiorno 😴

Anders 50
0

Godmorgon!

#1   Grattis Elin! 🌺 Anar hur ni firar sex-års jubileét. 😃 Prendere facilmente! 😉

Elin hade också min mamma som tilltalsnamn och det har förts vidare till de efterkommande.

Här är det lugnt…har regnat inatt, så nu har det kommit 5 mm sen det började i lördags.  Hoppas det fortsätter så kanske det blir några kantareller så småningom.

Nu ska jag strax iväg ut på mossen och kolla grävmaskinens arbete med att dämma upp alla smådiken.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

God morgon på er

Här öser regnet ner, gjort hela morgonen. Men jag klagar inte! Behövs verkligen.
Ledig idag = myskläder på hihi blir lätt så i skitväder och ledig dag haha

Se vad vi hittar på idag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sophie-Anne
0

Här är det soligt och fint än så länge. Dagens uppdrag är att städa ur lägenheten och kasta gamla datorbord och matgrupp samt skänka kläder som aldrig används till de behövande.

aggeelin
0

Morrn, morrn!

Här känns det lite kallt. Bara arton grader ute och det blåser. Sambon jobbar hemifrån och jag har fortfarande semester, skönt!

#1 Grattis på namnsdagen - Elin är ett fint namn - det hette min mormor.

Nu ska jag plocka undan lite, vi har en förmåga att slarva fram en massa saker.

Igår köpte vi förvaring (något bokhylleaktigt) till arbetsrummet så nu kanske det äntligen kan bli lite ordning där. Då ligger det nu också en massa förpackningsmaterial här, måste få ut det snart.

Toyan
0

God förmiddag.

Grattis till alla som heter Elin🌺

Här har det regnat och ser ut som att vi får mer.

Ha det gott med allt vad ni hittar på☀️

Caroline L
0

God eftermiddag 🙂

Jag vaknade precis, bestämde mig för att sova ut idag när jag såg regnet och hörde åskan. Igårkväll blixtrade det som bara den och jag är rädd för åskan!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan åka och ta en fika med en kompis. Kanske shoppa något också när jag ändå är där.

Jag fick även reda på att min pojkvän äntligen kommer till Sverige om 20 dagar. Han blev utvisad till Serbien för 3 år sedan. Jippi!

Mooniq
0

kväll, kväll

har haft ett långt arb.pass idag. Tanum 12 timmar. Seg dag men det har varit ömsom sol, ömsom moln, helt ok dag att jobba faktiskt. Nu blir det till att jaga lite krukor som blåst iväg här hemma o sen springa runt med vattenkannan några svängar.. snart torsdag.. swisch…. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
0

Godkväll på er!

fotokrafs
0

Tackar! 😘