Godmorgon, måndag 29 juli
Godmorgon på er!
Så konstigt, snart är månaden slut - tiden bara springer iväg. Och likadant med söndagskvällen, den bara försvann medan vi såg på film och nu är det måndag.
Jag önskar er en fin måndag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morron agge o ni alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron goa vänner.
Ja Ni, tiden springer allt ibland.
Idag tror jag jag gör som Du Lena. Ingenting. 😃 Är lagom strängt idag. Bäst njuta av sista semesterveckan
Var rädda om varandra
God morgon!!!
Nog går tiden fort allt, sommaren och folks semester börjar ta slut. Nu börjar jag själv dock se ljuset i tunneln på den fronten. Tre nätter kvar till en veckas semester, sen jobba 3-4 veckor sen har jag tre veckors semester. 🙂
Igår var jag och handlade allt på apoteket som ska med, i år vill jag slippa myggbetten. Allergimedicin inköpt, myggmedel osv. Nu är jag redo. Längtar!!!!! ☀️
Nu hägrar morgonkaffet, sen ska jag börja städa lite. Den sista tiden har jag inte hunnit något men det är inte konstigt med tanke på allt som hänt. Det blir vad det blir helt enkelt.
Ha nu alla en härlig dag!!! 🙂
Hoppas dessa nätter går fort!!!
God förmiddag.
Min man håller på att byta fasadväggen på vårt radhus från ruggade glasfiberplattor till vanlig träpanel.
Grannarna kom och frågade vilken färg vi skulle ha.
-Vi har inte bestämt än, sa jag
-Det ska bli rött, sa min man
-Va????
-Du var ju med när vi köpte färgen😃
Grannarna tittade på varandra och jag fick förklara att jag har lite dåligt minne😛
/Maria
Godmorgon igen! Härligt! Idag är solen tillbaka! Nu måste jag försöka ta mig för med något vettigt!
#4 Hur har du lyckats med den där bilden? 🙂hur fick du dem att sitta still sådär -- eller är det en "dubbelbild"?
#5 Så skönt att ledigheten närmar sig!
#8 Menar du min bild på hundarna? 🙂
De satt så, ingen "dubbelbild" 😛 Sa åt våran stora hund att sitta ner, sedan satte jag den lilla där och sa "stanna" så satt dem kvar hihi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God middag.
Varmt och kvavt, har kommit lite regn, blev bara fuktigare.
#3 Fin bild Anders🙂
#5 Härlig bild på 2 kompisar Frida.
Ha en fin dag alla🌺
Tja, idag när klockan ringde så tyckte hela jag… NEJ inte redan, men det var bara att stå upp o åka till jobbet. Alla andra dagar under semestern har jag vaknat runt 5-draget o varit pigg som en mört och kastat mig ut på min promenad, annorlunda idag- när det var dags att åka till jobbet. Dagen har varit lugn och mina tåg har skött sig. Solen skiner och jag ska snart åka iväg för att fika hos en kompis 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#9 Det var en bra bild!
Här är det en både slö och effektiv dag! Slappat i soffan, sen jagat iväg och till slut hittat UPS kontor där vi hämtade bläckpatroner som beställts. Sovrummet snart färdigmålat och jag har sökt en massa jobb. Hemmet i kaos men det blir bra snart!
/Christina
God kväll!
Fina bilder i tråden 🙂
Drygt halva semestern har försvunnit i ett litet nafs.
Sol, bad, god mat, träffat vänner…. semester är härligt!
Zabelle
#15 2 veckor kvar? Eller fler? 😎
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#15 Jaavisst är det härligt med semester!!! Och just i år när det är en av de bästa somrarna på länge!!
#16 2 kvar 🍸
Zabelle