Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 748 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, söndag 28 juli

Godmorgon på er!

Tiden går fort när man har roligt och nu är det redan den sista söndagen i juli. Jag önskar er en fin söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Caroline L
0

God morgon!

Det är även sista söndagen innan min semester ;). Nu ska jag strax kila iväg till min sista jobbnatt. Hoppas bara vädret håller.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon förutom att färga mitt hår. Jag har mörkbrunt nu men ska köra på svart som är den färgen jag passar bäst i.

Hoppas ni alla får en härlig dag. Förmodligen ligger ni och sover nu vilket jag gärna hade gjort! 😃

flisan708
0

God morgon! Dax för en annan att sova. Jobbat i natt. Ha nu alla en bra dag!

Mooniq
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sista dagen på semestern. Promenaden är gjord, men guuu så varmt o kvavt ute.. Vädergudarna har lovat regn o åska idag och jag tror dom får rätt. Himlen är gråblå och emellanåt så orkar några svaga solstrålar komma igenom.

haft en underbar semester. Latat mig, fikat m vänner, haft grillkvällar, solat, varit på stranden, lyxat mig med lunch/middag på stan. Men framför allt latat mig - perfekt ledighet för mig 😃

Igår lånade jag en tjock bok hos brorsan så idag blir det soffläge och Dan Brown - Inferno (samma gubbe som skrev da vinci-koden).

Så det blir en perfekt avslutning på min semester, tror jag 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fridaaaa
1

God morgon!

Riktigt varmt redan känns det som. Fönstret öppet men är riktigt varm :/ Skönt med värme men behöver ha regn nu 2-3 dagar, så att gräset blir grönt igen!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
1

God dagens. O en fin söndag till er alla.

ja nu skall vi inte gnälla. Det är ju värme som de flesta vill ha..Så njut..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#5 Fast djuren mår inte bra av denna värmen under så här lång period, inte växterna heller utan vatten, därav vill jag ha regn också 😉 Fast hellre denna värmen för min egna del än kyla & vinter 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
1

God morgon.

Sov gott flisan.

Så söt katt Mooniq.

Vaknade reda kl 5 idag, för varmt att sova.

Igår blev det en heldag i Stockholm med äldstson och familj, trevligt och mysigt men puh..så varmt🥵

Kom några ynka regndroppar som vi inte ens blev blöta av, men lite svalkande vindar vid Norr Mälarstrand.  

Ha en härlig söndag allihopa🌺

Anders 50
1

Godmorgon!

Nej, värme vill vi alla inte ha! 🤢 Några dagar med regnskurar och ca 15 grader vore toppen! 🙂

Ha en fin söndag vad ni än hittar på!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
1

Nämen tjenare!😎

Söta kisse, fina humlebild och blommor

Idag har jag kommit hem igen. Har varit "duktig" och röjt i huset på landet med brorsan, dock mycket kvar fortfarande. Hunnit med ett bad, hälsa på mamma och i fredags tog vi sväng genom Örebro och såg lite konst🤪

Väldigt olydig pojk😃

aggeelin
0

Idag är solen bakom molnen. Det är 18 grader, lite regn, blåst och lite småkyligt… 🤐

citytjejen
0

Idag hittade vi äntligen den perfekta soffan på Mio, och så har vi haft genrep på Ikea, dvs kollat ut det som ska köpas in till sovrummet i nästa vecka🙂
Nu målar maken ett lager färg till i sovrummet, sen ska vi fixa middag, idag blir det för ovanlighetens skull olika mat för oss två eftersom han vill ha varm mat och jag vill ha kall 😃

/Christina

aggeelin
0

#9 Ja, han är verkligen omdiskuterad och olika omtyckt!!

fotokrafs
0

#12 Kan jag tänka mig.. men det är väl så med konst.. 😎

Själv tyckte jag den var rolig

aggeelin
0

#13 jag tycker också är rolig! Och roligt att den skapat diskussion