God morgon 20 juli
'Hur mår man efter en sömnlös natt, jo bara bra måste jag säga, konstigt nog känner jag mej fräsch vilket jag inte gör då jag sover 2 eller 3 timmar som jag brukar. Ser ut att bli fint idag.
Ha en jättefin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Inte såvitt.🤪.Vad jobbigt.. Hoppas att lördags natten blir bättre.
Fin lördag o God Morgon.
Mårning!
Med blåsa under foten går man inte långt idag. 😃 En kompis ringde i går och sa att vi skulle iväg o dansa - jajamen! Tog på mig kvinnligt praktiska sandaler.. 😟 och efter några danser så brände det fint under trampdynorna….Men det var en riktigt kul kväll Larz Kristers och Donnez spelade. Inte min typ av musikstil men superkul att få bugga - det var längesen!
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon.
Jobbigt när man inte får sova Cristine, hoppas du kan sova kommande natt😴
Kul att dansa Mooniq, men inte kul med fotblåsa.
Solen lyser och det blåser en del, inget regn blev det igår trots dom hotfulla mörka molnen.
Önskar er en fin lördag👋
Godmorgon!
#2 Ska man lyssna på Larz Kristers så gäller det att va hårdhudad…även under fötterna! 😉
Allt väl här! Morgonsysslorna är nästan klara, ska bara åka och mata lite höns och myskankor. (eller mys-kankor.. som en undrade vad det var när hon läste en annons om sådana till salu..)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här sitter jag med nackstelhet och huvudvärk.. tror jag sovit lite knasigt inatt 🤔
Ska snart hoppa in i en varm dusch och hoppas det blir bättre.. sedan en lugn promenad med hunden och senare i eftermiddag en tur i skogen. 🙂 Måste komma igång med min yoga igen också! Det är så skönt det..
Ha en bra dag! ☀️
Godmorgon på er!
#2 Javisst är det roligt att dansa men som du säger, musiken är inte någon höjdare 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag! Lunchrast på jobbet. Började kl8, slutar kl 20…. I det fina vädret. Så sitter vid mobilen därav ingen bild, så segt att ladda upp ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.