God Morgon 15 juli
*Rosor i massor vill jag ha, det finns sorter som blommar länge och så är de ju så vackra…
Ha en underbar dag ni alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon från ett svalt och ganska blåsigt Göteborg.
/Maria
#2 Åh, en gammaldags Vresros. Jag har också en sådan med dubbla blomblad.
/Maria
Det blåser rejält i Brodalen, halvmulet ute så idag blir det nog inget solande för min del. Bara semesterlat, har dock gjort min 8-km-runda nu på morgonen … 😃☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#3 Aha..så det är en Vresros? Men är det inte Vresros som sprider sig och är en riktig problemväxt?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon.
Soligt och blåsigt idag, hoppas det vackra vädret håller hela dagen.
Önskar er alla en härlig måndag☀️
#5 Vresrosor brukar sprida sig men man ser enstaka buskar här och där också.
De växer ibland längs sanddyner vid havet och "binder" sanden så att säga och verkar vara hur tåliga som helst. Mina Vresisar har tagit över en lång rabatt och de sprider sig med rotskott. Jag har en enkel en dubbel och så en vit. Luktar ljuvligt och blir stora fina nypon på hösten.
/Maria
Gomiddag vänner
Ska iväg på min lediga dag, Min syster fyller år, Så ha en skön mysig måndag,,
🌺
Jag älskar vrerosor och de får gärna sprida sig hos mej, det är väl sådana jag har här.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag!!!
Snart dax att sova för mig, två nätter väntar. Varit och lämnat blod på förmiddagen. Nu beställt blommor till begravningen och skrivit ut körkartor så jag är förberedd när det är dax att åka. Två moment till kan jag släppa nu. Det känns verkligen att dethär kommer att bli riktigt jobbigt. Fixade med hotell i förra veckan, så glad att en väninna följer med mig på begravningen. Sen att få till ledigt på jobbet var en pärs det med men på något märkligt sätt så löser sig allt.
Mitt i allt detta måste jag förbereda inför resan till Kreta som är i månadsskiftet. Undrar hur jag ska hinna allt.
Hoppas ni alla har det bra!!!
God kväll
Jag har sovit av och på hela dagen. Behöver sova ikapp mig. Ikväll kommer min vän hit och vi ska umgås hela kvällen med ett glas vin och sedan sova över. Skön dag att sova, det blåser något riktigt här. Hoppas på mer vindstilla imorgon då jag ska åka upp till min häst. Önskar er alla en god kväll!
#11…#12
Sömntutor! 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#13 Ja, inte klokt.. Jag låg i sängen i typ 18 timmar😴
Gubben väckte mig ibland för att kolla att jag levde..
Fina rosor i tråden🌺
#10 Jobbigt. Hoppas att det lugnar sig..
God kväll 😉
Jobbat dag, fixat med djuren mm :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.