Godmorgon, onsdag den 10 juli
Godmorgon på er!
Jag önskar er en fin dag! Ut och fånga dagen 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
morrn morrn
har nyss krubbat frukost.
sen när regnet upphör så skall jag ut å leta svamp tänkte jag 😛
önskar er en fin dag.
Mårning.
Blåsten har hittat Brodalen. Men vi har även solsken och relativt blå himmel. Har en seg start så jag har bara kommit till kaffet än. Igår gick jag upp till en kompis o vi satt o tjöta o dela en flaska vin. Hennes barn tyckte vi va döds-töntiga när vi sparkade igång stereon och hittade gammal hårdrock.. 😃 Rasmus 8 år - försökte verkligen vända oss otrogna mot klart bättre musik - dock utan framgång.. 🙂så han gav upp o satt med oss i soffan o spelade nåt spel. Härligt att bara sitta o tjöta om allt o inget så där en tisdagkväll - det e semester det!
Ska strax ge mig ut på min promenad och sen ska jag titta elakt på dragkroken till bilen.. ett jävla experiment som måste funka på fredag då jag ska besiktiga bilen. Så jag ska försöka smörja upp vissa delar och se om jag kan få den på plats och i lås.. sen ska den ju gå att låsa upp oxå.. låter som om det blir en em-fika hos brorsan.. Gillar inte saker som inte funkar för mina klena händer.. Trycka-vrida-dra-hålla - samtidigt-mekanism är inte min grej….. 😟
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon!
Lite halvmulet idag men solen framme
#1 Ha det i svampskogen VSK.
#2 Barn förstår sig inte på riktig musik Mooniq, de matas med dagens skval. Du ska se att han får bättre omdöme med åren.
Ha en skön dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Mulet och blåst, modell värre, idag.
Ska snart iväg och hjälpa till med att leta efter en hund som varit försvunnen sen 3 juli. Den sågs igår, och jag var ute tills blev mörkt.
#2 Sådana dragkrokar är bra…om man smörjer dem regelbundet. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
NÄ, anser inte att dragkroken är bra.. Men den är nu smörjd efter konstens alla regler men jag får inte dit den.. så det får bes.gubben göra.. *muttrar oskrivbara ord…..* 😟
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon!
Bilderna kom aldrig igår, så vi provar idag istället ;)
Idag ska jag sy, jag började på både en klänning och en kjol igår. Vi åker bort på fredag, så jag försöker göra så många nya plagg som möjligt innan dess. Min garderob behöver en uppdatering.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hej på er!!!
Grå dag idag, typ 13 grader ute. Inte gjort mycket idag, känner mig trött, ledsen osv. Dödsfallet jag fick veta i förra veckan kom verkligen som en chock för mig. Känns så hemskt att förlora en vän som betytt mycket för en.
Om några timmar blir det dax att sova, tre nätter väntar. Får verkligen bita ihop nu för att orka med allt. En stund i sänder, en dag i sänder.
Var rädda om Er!!!
#8 Nejmen oj!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag
Så försvann solen och de är lite kyligt ute, Frös lite i morse till jobb, Men helt okej,
Har en ledig dag i morgon, Ska ut och handla hade jag tänkt mig, Måste börja tänka på att skaffa nytt pass också, Ska iväg till hösten,
Nu är det snart tre veckor till jag börjar min semester Så skönt
Ha en skön dag