God morgon 9 juli.
Godmorgon alla LK:are!
Tänk så härligt att få börja dagen med ett tandläkarbesök! 😉
Ilar iväg!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Lyckliga du!! tandis 😟
Solen skiner i Brodalen och sommaren förärar oss med ytterligare en härlig dag! alla skuttar runt av glädje, utom möjligen katten som söker skugga, helst på utstuderat ställe där han själv inte syns så bra o kan räkna luncher som flyger runt.. altanens ena kortsida har blivit favoritställe, Klematisen växer så det knakar och där känner han sig rätt gömd 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon goá LK-are!
Hemma igen efter en vecka i Norge, som är ett fantastiskt vackert land! Jobba ett par veckor, sen bär det av igen!
Hur har Ni det i sommarvärmen ?
Ha en fin dag! 🌺
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Säger god morgon till er allihopa🙂
Tur att det finns tandläkare Anders, så vi slipper gå till nån bysmed som dom fick göra förr i tiden😃
#3 vacker bild Frida.
#4 Välkommen hem Sisa, här strålar solen och det är redan 22 grader.
Ha en superfin dag🌺
Hej på er!
Idag hoppas jag kunna återkomma med en tråd om vårat bröllop, då vi borde få flera hundra bilder på posten vid tretiden. Ska bli roligt att få se dem :) Vi borde bestämma oss för vilket kort som ska vara i tackkorten också, de ska ju ut om någon vecka.
Jag fick två kjolar färdiga igår, och jag hittade även tre olika tyger för 100 kr på myrorna. Så idag blir det ännu fler kjolar, och kanske någon klänning :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Idag tror jag att solen skiner på hela landet!!
Och jag städar inne - fick lust till det och det behövs verkligen - nu är sovrummet damm och kattkräksfritt!!
God eftermiddag!
Ännu en härlig dag. Ska erkänna jag har inte varit ute på hela dagen, men det är skönt att slappa hemma efter flera dagar borta. Jag har flyttat numret till min nya mobil, men det har inte kickat igång än.. men kul med mobilen ändå. Jag kan rita på den…
blir mycket naket och komiskt. Inget att visa upp här med andra ord 🤐
Ikväll ska vi pyssla med cykeln, gubben ska byta drev och jag ska tvätta den
Blir vi klara kanske vi tar en cykeltur till badsjön 👍
Ha det gott i värmen
Vilken sommarkväll!
22 grader varmt nu då jag åkte hem från jobbet!!!! 👍
En härlig dag som slutade med lite regn och blåst men skönt ändå. Arton grader nu när jag cyklade hem.
Jag har städat i sovrummet och det var verkligen behövligt!! Imorgon ska jag städa i min plantering. Då ska det visst bli regn. Jag borde ha planerat annorlunda! 😂