:=O Otroligt men sant
'
Tre män gruppvåldtog höna
Publicerat den 28 juni 2012 kl 23:41
AFRIKA. Tre män i en by i centrala Zambia gruppvåldtog en höna i onsdags. Fallet är inte unikt – tvärtom ökar antalet våldtäkter på hönor i traktenlk9i0,8
Tre män i byn Liombe i Zambia anklagas för att ha haft sexuellt umgänge med en höna, rapporterar Lusaka Times.
De tre männen i åldrarna 80, 66 och 35 tros ha turats om att ha sex med hönan, som avled till följd av behandlingen. Händelsen ska ha utspelats i onsdags.
Byns kvinnliga äldsta Loveness Chimbuleni berättar att de tre männen upptäcktes i samma rum som den döda hönan. Hönans kloaköppning hade blivit söndertrasad och ur öppningen sipprade sperma.
Händelsen rapporterades till polisen. Enligt Chimbuleni är de tre männen ”en skamfläck inför gud och en skam för mänskligheten”. Hon konstaterar också att ”tidelag och att ha sex mot naturens ordning grasserar i området”. Hon tror att det ökande antalet fall beror på trolldom.
Klippet ovan från Elfenbenskusten har förmodligen ingenting med det aktuella fallet att göra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sjuka människor!
Fy *** för såna människor alltså!
Låsas in på livstid borde dem, som plågar en höna sådär, och även att de ens kom på tanken, tyder ju på att de verkligen behöver hjälp alltså! :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tror att tidelag är vanligare än vad man tror. Min man är uppvuxen i en liten by på 3000 invånare, och innan han började gymnasiet och flyttade därifrån så gjorde sig tre av hans bekanta skyldiga till tidelag.
Det är verkligen hemskt, och helt vansinnigt sjukt. Och speciellt om det innebär en säker död för offret (men såklart även annars).
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Är väldigt glad att tidelag ska förbjudas i Sverige igen. Helt sjukt att det har varit tillåtet så många år.
Och att det gått under "djurplågeri" men psykis åverkan kan man inte se ju = många kan komma undan.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Låter helt konstigt. Hur sjukt är det inte att ha sex med djur? Så konstigt att det inte borde förekomma alls = borde inte behöva förbjudas då det inte skulle kunna finnas!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
håller med alla reaktioner.
Håller med er alla, Totalt sjukt, Inga friska människor som håller på med detta,
Ni skulle bara se videon hur de behandlar hönan under någon konstig dans de gör före..den är så vidrig att jag inte kunde lägga in den.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.