God morgon den 27 juni
.Såg ni något som svischa förbi?
Det var juni månad..det är bara några få dagar kvar. Här är det grått och ser ut att bli till regn.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Cristine och alla andra Livskvalitear
Vacker ros Cristine. Vad heter den?
Jag tycker jag hunnit det jag ska i Juni trots lite mer än heltid på jobbet. Kan bero på att det varit skapligt väder så utesysslorna har kunnat göras till långt in på kvällen när jag kommit hem.
Ha en bra dag och glöm inte att stanna upp och reflektera.🌺
Good Morgon Cristine o Gunilla o ni alla.
Säger som Gunilla vacker bild.
Håller med om att tiden går så himla fort..Men det är bara o gilla läget o åka med.. Jag hinner det som är o det andra gör jag när tid finnes. I kväll är det att åka ner till Ullared o Kolla på Brolle 😃.
http://www.gekas.se/destination-ullared/brolle-i-ullared-26-och-27-juni
O så önskar jag er alla en trevlig dag där ute..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon godmorgon, här är det mulet även idag 🙂. Jag har en regnmätare ute och igår regnade det 28 mm!! Nu ska det väl vara ordentligt vattnat tycker jag.
Lite sen med frukosten idag så nu är det bäst att skynda, skynda.
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jaa, tiden går fruktansvärt fort. För fort. Vad ska vi göra åt det?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
…inte deppa ihop nu, hörrni.. vi har massa fina veckor kvar innan mörkret sänker sig.. 😃
Jättevacker ros!
har gjort promenaden och satt personbästa idag - igen.. nu e det roligt med powerwalks'en och appen i mobilen hojtar ut en massa onödig men kul statistik.
Igår regnade det men idag verkar det bli uppehåll så jag ska göra klart slingan för gräsroboten och sätta igång den.. Ledig idag för att sen köra sista racet fre-lör-sön innan semestern som börjar på måndag.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godförmiddag!
#5 Fortsätter du att sätta rekord så med tiden så är du hemma innan du gått ut! 😉
Här är det lugnt och stilla idag, det stora skyfallet med klass 1 varning gav bara 6 mm regn på 1,5 dygn.
Nu ska jag snart äka in till civilisationen och handla nåt gott, fick ett fruktansvärt sug efter smörgåstårta! 🤤
Fina blommor…här kommer en till!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
Jasså så det var juni som flög förbi, Hösten kom så plötsligt,, Jag har fått sätta på värmen i stugan, Myrorna vägrar lämna stugan,
Idag ska jag städa eftersom jag inte kan klippa gräset hehe👋
Ha en skön torsdag
#1 Boule de niége = snöboll🙂
#2 Hänga med? ja det är ju det man gör så gott det går.
#4 Sticka ut foten och rabba!
#5 Tack!
Mina två robotar har nyss rullat omkring och det går så fort så när jag knäpper så är de redan ur bild, och inte behöver jag sätta dit någon slinga heller de går ändå..helt utav sig själva.
#6 Nu lurade du på mej en smörgåstårta för jag blev så sugen.. den ska göras på restaurangen där dottern jobbar tills i morgon. Det blir andra gången i mitt liv jag äter en sådan. Den första åt jag på pappas begravning -98
#7 Men det måste du väl förstå att de inte kan gå ut i denna kyla Tina..du får bjuda dem på mat i stället.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hehe ja cristine dom hittar maten själva😃

God middag.
Så vackra blommor🙂
Här är det mulet och blåsigt, 17 grader.
Visst går tiden fort, men vi får väl inte ta ut hösten i förskott, vi har ju juli och augusti kvar att njuta av.
#7 Har du provat att strö ut kanel stina?
Ha det gott alla LK:are🌺
Ja Toyan,, kanel biter inte på dom alls
Hej alla härinne!
Visst går tiden fort och visst vill man hinna med en hel del då det är sommar ? Jag hoppas Ni alla har en fin sommar! 🙂