Godmorgon Torsdag 20/6
Full fart mot midsommar!
Vilket märkligt väder vi har just nu. Hittade lite kul bilder i Aftonbladet där man kan se hur skum himlen såg ut i gårkväll.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16993539.ab
Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna i helgen!!
Zabelle
God morgon! ☀️
Åh är det molnvädret påväg uppför? Jag har sett på SMHI att det ska vara riktigt dåligt väder här i Gbg. Men idag ska det vara riktigt varmt och fint! Ska njuta av denna dagen fullt ut!
Hoppas ni alla har en bra dag 🙂
Godmorgon!
Ja nu är vädret växlande, ena stunden solsken, nästa störtregn ur lustiga molnformationer och en åsksmäll.
Nu ska jag snart iväg och köpa matjesill, sen ska jag vara begravningsentreprenör och begrava en katt, och i eftermiddag ska jag och Arrak åka och hälsa på hans båda varg-kompisar.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Sorgligt med katten…. Var det din katt? 😕
Zabelle
Hej på er!
Idag har vi beställt dryck till bröllopet, och fixat lite småsaker. Nu kan man även se 10-dygnsprognosen för den 29e, och just nu ska det vara ösregn. Det blir ju himla bra, haha.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Goeftermidag!
Ser att tråden jag skrev kl 7 fastnade aldrig..
så många upplagor av lille plutten Anders
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag!
Idag är det nästan för varmt för mig. Var 34° när jag tittade kl. 14.
Har legat i uterummet med fläkten på för högtryck.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nu e det varmt o blå himmel o gassande sol i Brodalen. Efter två dagar men rätt mycket att göra på jobbet ska jag nu göra - ingenting!! jag ska sätta mig med mina ljusblå ben på altanen och bara vara 🙂
Jag Sprang igenom butiken förut och jösses så mycket folk på ett o samma ställe! Det vara bara några småsaker så rundan var snabbt avklarad.
Nu blir det ledigt fram till lördag em så nu ska jag gå i baklås. Eftersom jag har varit duktigt o hällt ut 2 säckar NPK så växer gräset utav h**vete…. men jag tänker inte göra nåt.. Tror att James kommer måndag eller tisdag.. 😎
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Hälsningar från Rättvik! Solen skiner och vi är mätta i magen
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll!
#5 Nej, brorsans, som har svårt att ha den i sin trädgård.
Jag och Arrak var iväg en sväng på eftermiddagen, hälsade på uppfödaren till Arrak i djuraffären och köpte hundmat, och sen åkte vi till en tjej som har två vargar.
Men Arrak tröttnade på sina slöa vargkompisar och retade katten där istället. :)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!