Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1088 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, torsdag 13 juni

Godmorgon världen! Jag sitter och ser ut på den ljusa natten och det är fantastiskt! Så varmt, så ljust, så mycket dofter! Det är en fantastisk tid!

Jag har varit på årets personalfest och nu går jag och lägger mig. Vi ses när solen står högre på himlen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron Agge och alla andra.

Jag vaknade ungefär vid ½ tre tiden och det lönade sig, en underbar Regnbåge syntes på himlavalvet, den började vid trädet mitt emot mitt fönster och gick ned i grannens tak. Synd att den inte gick in hel i min lilla Kamera. Ha en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Det dök upp en till

Caroline L
0

God morgon..

Jag kom precis hem från jobbet och här ösregnar det bokstavligen. Jag som fick gå en bra bit ute i regnet var helt genomblöt och mina kläder bara rann. Usch!

Och såhär ska det se ut hela dagen.. och hela veckan.. Nej nu ska jag sova och hoppas på bättre väder!

😕

Cristine vilken fin regnbåge!

citytjejen
0

Godmorgon!

Ja visst är det en härlig tid nu! Kollar på nyhetsmorgon i vanlig ordning och har ätit en skål vaniljyoghurt med bär. Skola idag och snart helg!

Ha en bra dag alla!

/Christina

Mooniq
0

Måårning. Vaknade till ett mjukt sommarregn. Helnöjd över att jag fick klippt gräset igår och kastat ut NPK-gödning så det kunde regna ner under natten.. Idag blir det en lat förmiddag sen blir det långpass på jobbet från lunch till 22. Helt ok.🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

zabelle
0

Godmorgon

Lite mulet idag, hoppas på regn så slipper jag vattna när jag kommer hem.

I helgen blir det kalas både för maken och lilla barnbarnet så ikväll ska jag storhandla. Kul att träffa släkt och vänner.

Ledig dag i morgon och den inleds med tandläkarbesök. 2 gånger om året sätter han på "något" på tänderna så de inte isar så när man äter varmt/kallt

Zabelle   

[VSK]
0

Idag är det en superdag och det kommer hända en hel del saker idag som kommer göra positiva spår i mitt liv Glad

Skall snart äta lite frukost och sen dra mig till jobbet där en hel del telefonarbete står på agendan. Sedan blir det att skriva en lista med grejer jag behöver ha med mig nu när jag reser bort i helgen.

Vädret här blir regn regn regn, men vad gör det Lipar

Önskar er en kanondag.

zabelle
0

#7 Det låter som du har en bra dag framför dig, härligt!! 😃

Zabelle   

[VSK]
0

Absolut 🙂

Anders 50
0

Godmorgon!

Äntligen regn!

Ha det bra med allt som ni ska hitta på idag! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Morron!

Här regnar det till & från. 
Jag ska jobba ikväll (hoppa in extra), så hoppas det inte regnar ikväll :S

En regnbåge som vi hade i tisdagskväll 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God dagens på er.

agge Hoppas att du har haft det roligt.😃

O vika bilder på Regnbågen så vacker..Regn här.O det behöver vi.

VSK Ha en fin Tur,,Vad du nu skall..

Denna tycker jag är så fin……

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mooniq
1

Jag har en gammal bild från Rauland Norge. Midsommar uppe på fjället 925 m.ö.h. dagen var mörk som natten och vilket oväder vi hade o sen uppenbarade sig denna.. jag fick med två stycken, vilket jag inte sett förr..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

chik
0

Wow Mooniq

Cristine
1

Vackra bågar! Så här såg det ut från början allt var rosa

chik
0

Vackert Cristine.

Afturelding
0

Hej på er!

En snabb fråga, brukar man ha med husdjur på bröllop? Svärfar + fru tänker ha med sig sina två hundar, men har inte frågat oss om saken. Gör man så?

I alla fall. Idag ska jag sy, och få klart klänningen. Jag har haft så ont i axlarna de senaste dagarna, så jag har inte kunnat sy. Men nu är det bara halva fållen kvar i alla fall, så det ska nog gå.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0

#17 Det beror på bröllopsparet anser jag.
Vet en som gifte sig för 2 år sedan och de hade med sina egna hundar på bröllopet.
Men, bra att kolla runt först, så att ingen som är bjuden, är allerigsk anser jag i alla fall.

Afturelding
0

#18 Ja givetvis, har man med sig egna djur så är det ju en sak. Och precis, visst bör man höra sig för först? Men dessa människor gör aldrig det. De hade med sig sin boxer hem till oss när sambon fyllde år sist, och min gammelmoster som är livrädd för hundar var arg och ledsen i flera veckor.

Visst är de familjemedlemmar, men jag tycker inte att man kan förutsätta att de kan vara med överallt…?

/Rebecca

Toyan
1

God middag.

Här spöregnar det och är 13 grader.

Så vackra regnbågar ni fångat🌈

Säger som chik, Wow, måste varit en fantastisk syn där uppe på fjället Mooniq.

# 15 Så vackert Cristine, att få se när morgonrodnadens gudinna öppnar österns portar med sina rosenfingrar, så att solens vagn kan komma fram🙂 / Källa: Wikipedia.

Regn eller sol..ha det gott alla LK:are🌺

Fridaaaa
1

#19 Nej det är respektlöst tycker jag att bara ta med och anta att det går bra, tycker jag i alla fall.

Afturelding
0

#21 Så bra, då är det inte bara jag och bröllopsnerverna som spökar 😉

/Rebecca

Fridaaaa
0

#22 🙂

zabelle
1

#22 Där håller jag helt med Frida, man frågar först!
Vi har ju katter hemma och har släktingar som envist släpar med sin ouppfostrade Westie hem till oss. De innebär att jag får stänga in mina djur, eftersom de låter hunden jaga dem utan att säga till.

Zabelle   

stina63
0

God eftermiddag

Så var denna arbetsdag slut, Idag har det regnat lite men jösses så kvavt de har varit

Jag längtar till semester men de dröjer ett tag, Börjar min semester i augusti,

* 7 Men så söt valp,  

Ha en skön torsdag

Anders 50
1

#22 Var hade de tänkt ha hundarna?

Jag ha nog missat var er vigsel blir och festen efteråt, men kan väl aldrig tro att de ska ha hundarna med där??

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Afturelding
0

#26 Ja, det har de inte talat om. Men är det varmt så kan de ju inte vara i bilen i alla fall (de har inga grindar eller bur i bilen). Det finns inga direkta möjligheter för att binda dem någonstans heller där de inte är i vägen. Så, jag vet inte hur dem tänkt. Men vigseln är i alla fall utomhus, så det skulle inte förvåna mig om de har med dem under den i alla fall 🤔 Men i lokalen får de inte vara. Varken för oss eller ägarna till den, eftersom att det drivs dagis där på vardagarna. Så de lär väl gå iväg titt som tätt under middag och fest antar jag..

/Rebecca

Cristine
0

Säger som Frida..respektlöst!

DE kan förstöra dagen för många gäster som är hundrädda eller annat!

aggeelin
0

#24 Oj, hur tänker de? Ta med djur så att andra får stänga in sina egna djur. Obetänksamt!

#25 Oj, det var långt till semestern, Tina!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet