Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hus-och-hem
Läst 486 ggr
Mooniq
1

Vissa dagar är bättre än andra...

Idag hade jag tydligen tryckt på turboknappen, för jag skuttade ur sängen långt före klockan sa ifrån, arbetsdagen bara svepte förbi i ett huj - igår hade vi filminspelning i Munkedal - skitkul helt enkelt. De hyrde väntsalen och spelade in scen med biljettluckan.. Jösses så mycket folk och prylar - idag var det lugnt men allt flöt på ändå, 

så hem, kastade fram gräsklipparen och körde hela gräsmattehelvetet i ett ränn utan paus, och sen när det var klart så bytte jag kläder och gick ut o gick min långpromenad och slog personbästa.. 

Nu sitter jag här med en tappad haka.. 😃 Kul att ha såna här dagar ibland faktiskt.. ☀️skiner i Brastad och jag ska sätta mig på altanen med en is-smoothie och titta på när mina luktärter växer….

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Anders 50
1

Visst blir man nöjd när man haft flyt hela dagen! Har faktiskt haft det jag också! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

JereMina
1

Härligt med sådan glädje och ha så bra dagar ☀️

Mooniq
0

Det blev en bra dag idag oxå. Först upp före tuppen för att köra till Strömstad och jobba fm-passet där. Solsken och lagom varmt ute. Massa småbåtar i hamnen. Sen hem - ut på promenaden men inga rekord slagna idag, och nu ska jag sätta mig på altanen och lata mig igen… prexis som igår 😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃