Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 755 ggr
Cristine
1

Alldeles åt skogen

:…Du kanske varit med om det någon gång att du tittar ut genom föstret och tänker att idag kommer ingen så jag låser dörren och tar på mej det där gamla fula linnet som är så skönt att bära.

Isch idag går jag utan ögonbryn..har ingen lust att måla dem, jag går ut och röjer i träsoffan i hallen istället. Vad hittar jag där..jo sådana där hårrullar man använde förr för att lägga upp håret, hmm tror jag ska prova, sagt och gjort jag rullade upp håret och tänkte att tur att ingen sser mej nu…då en bil svänger in på gården. Jag river åt mej en klänning och letar ögonbrynspennan, naturligtvis hittar jag den ej. Måste gå och öppna åt gästerna och försöker skyla rullarna med en stor schal..bravo nu ser jag ut som en sigenerska som ska till och spå.

När jag tar kaffeburken ur lådan så satt locket så löst så burken ramlar ner och allt kaffe ut i lådan. Jag smyger dit hetvatten i pannan och snabbkaffe och vilken tur att de berömmer kaffet. Då de gått och jag sätter mig för att pusta ut ser jag att jag har klänningen på avigsidanGenerad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

Cristine..ha..ha..du är underbar, önskar jag sett dig😃

Konstigt det där att när man ser som minst fördelaktig ut , då dyker folk som man inte sett på år och dag upp🤔

Cristine
0

Ja så är det tyvärr Toyan!

Fy farao..men nu kan jag skratta åt eländet.

Afturelding
0

Äsch, du hade ju kunnat hälla vattnet i lådan och hålla över i kannan igen som färdigt kaffe 😉 haha.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Cristine
0

😃ckså en utväg!

Maria
0

Haha, vilken underbar syn. Vad gör man inte för sina vänner. Visar sig från sin allra bästa sida😉

/Maria

Cristine
0

Ibland önskar man att de kunde ringa före.

JereMina
0

Hihi..du är härlig du 😉

Jag tycker också att folk kan ringa innan dem kommer 🤓

Min väninna Helena var värre än du då hon brukar gå naken hemma och utanför huset så visste vi att vi skulle ringa innan. Men som sagt alla visste inte det *hihi* och Helena sa till mig: Dem får skylla sig själva om dem kommer oanmälda…🤔