Tråkiga nyheter!
Peter har som medlem lämnat oss här på LK ..jag kommer att sakna honom!
Tack Peter, för allt Du tillfört oss härinne. 🌺 Jag och flera med mej, hoppas att Du kommer tillbaka.
Sådan tur man vet Peter mår bra tråden skulle lätt kunna misstolkas
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Håller med medde😉
Trist tycker jag och kommer att sakna Peter😭
/Maria
#2 Ja du bumbleboo,, Jag fick nästan hicka då jag läste inlägget först, och ringde en vän för att jag hade så svårt att tolka inlägget, vilket jag tror även andra skulle tolka kanske det fel. Vilket vore tragiskt.
Vad tragiskt 😕 Kommer att sakna honom i trådarna.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad har hänt? Det st ju allvarligt ut!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jättetråkigt!
Zabelle
Jag räknar med att stålmannen
har annat för sig än att sitta på LK ☝️
och det är därför han "lämnat oss"
Kommer sakna Peter här 😕
Antar att han inte har gått bort som man kan tro?
#8 Nej det var åt det hållet jag skrev att tråden man misstolkas. Men Peter lever och mår bra.
Det var ju tur 😃
#10 Visst var det 😃
Om Peter nån gång tittar in här, så vill jag tala om att jag kommer att sakna han kloka inlägg, han fina ord om sin familj sitt hem o sina djur.En person som jag har den största respekt o förtroende för.
Var rädda om varandra
Ja jag undrar med samma?
Såg att han hade varit inloggad idag.
Förlåt alla..det var inte min mening, att Ni skulle missuppfatta detta!
Jag har ändrat texten i mitt översta inlägg! 😢
Det var tråkigt att läsa att han lämnat LK men det finns säkert en anledning till det men han kommer att bli saknad 😕
Jag respekterar att Peter lämnat..precis som jag respekterat honom i trådarna. 🌺
Är det något som hänt här inne då som gjort att han valt att inte vara medlem på livskvalitet längre?
# 18 Något..men jag vet inte vad.

Så trist att Peter valt att sluta på LK. 😕
Han är en person jag hyser stor respekt för, hans vilja och kunskaper om djur och natur.
Jag tycker det är skittråkigt😕
/Maria
Jag tycker att det är väldigt trist 😕
Tycker att om man säger A så ska man säga B!
Nu blir det bara en massa gissningar om motivet. Varför inte gå ut med anledningen? och rensa luften??
Antagligen måste jag missat nåt, för här har vi väl inte haft några bråk som varit skäl till att lämna sajten? Om bråk skett i det dolda via Pm eller annat vet jag däremot inte.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Men''' Det var inte bra. Jag hoppas att han kommer till baka..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Kommer som ni alla andra sakna honom. Mycket klok man med bra och intressanta inlägg.
Kanske är det så bara att han vill gå vidare i sitt liv. Alla har vi olika behov och ibland måste man lämna något gammalt för att ta in något nytt.