God Morgon 8 maj
Solen skiner så fint på de få moln som är ute och vandrar, träd och buskar blir mer och mer gröna, djuren visar upp sig, värmen kommer försiktigt krypande, naturen vaknar det är maj månad
Önskar er en fin dag!. l
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon Cristin och alla andra LKare👋
God morgon allesammans 🙂.
Snart dags för promenaden och här är blå himmel men vädergudarna har lovat regn frampå dagen.
☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon! HÄr är det strålande solsken! Igår var det en riktigt skön vårdag och jag hoppas att det blir lika skönt idag!
Jag är på väg till jobbet, en arbetsdag som börjar med en massa möten. Sen har jag en massa saker som jag måste bli klar med idag så det är bäst att sätta fart!
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! 10 grader och sol denna morgon! :-) 16 grader ska det visst bli. Igår var en helt underbar dag, vackert värre. Kunde inte hålla mig igår, köpte nytt markistyg till balkongen. Blev ett fint markistyg i grått och vitt. Så nu ska balkongen också få bli vårfin! Dags att sätta på kaffebryggaren. Måste vakna till innan det blir dax för projekt balkongstädning. Bokat in ett spinningpass till kvällen. Ha nu alla en skön dag!
Gomorron!
Igår när jag körde från jobb visade termometern på 21 grader. En härlig kväll med kvällsmat på altanen ☀️
I natt har det regnat ordentligt och nu klarnar det upp och jag ser fram emot 4 lediga dagar i solen. 😎
I början på Mars fick jag riktigt ont i vänster sida vid revbenen och nu äntligen har "di lärde" kommit fram till att det är Tietzes syndrom jag har. Förmodligen har jag tränat för hårt under vintern. Det kan sitta i länge och jag får inte träna.😕
Jogga däremot är ok, så jag får väl nöja mig med det så länge.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
Godmorgon!
Än har inte zabelles regnväder kommit hit, men det mulnar på så det är nåt på gång. Och det känns i kroppen att det är väderomslag på väg.
#5 Bra att det inte var nåt värre! 🙂
Och just nu så börjar det regna!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dagens på er alla här i lilla burken…
I går var det en så härlig dag här i Halland vi hade ca 20+ i skuggan.
O i dag har vi regn, vilket vi behöver.O jag tycker det är helt okej.
Så ni alla finer dag till er…
zabelle..du mår bara bra o sitta,'😂
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Sitta still är inte riktigt min grej som du vet 🤪
Zabelle
zabelle!! jag vet..😃..☝️
Lena.P är jag i verkliga livet.
Heej!!
Inte lika varmt idag som igår, men hoppas ändå kunna tillbringa någon timme i solen på em. Skulle sitta fint med lite färg nu, efter vinterns vita blekhet!
Ha en fin dag!! ☀️
Här är det riktigt kvavt och varmt!
Gick ner till vattnet så Lillan fick svalka av sig (ca 2 km dit) Skönt tyckte hon förutom att gå dit, varmt hehe
Spolade av henne sen ute i slangen men nja inte så uppskattat
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God middag.
Kvavt och varmt här också, 22 grader, känns som att det är åska på gång.
Ha en superfin fortsättning på dagen och trevlig helg🌺
Goeftermiddag
Idag har jag hämtat mina nya glasögon säger jösses jag ser jättebra nu, Tänk att man lurar sig själva mellanåt tror att man ser bra, Men nu ser jag ännu bättre,
Har en ledig dag i morgon ska njuta av de. Får hoppas solen lyser så jag kan använda mina nya solglasögon
Ha en skön onsdag
God afton 🙂
Mycket finare väder än vad som utlovats idag, men nu mulnar det på. Det verkar som om regnet ska komma under kväll och natt och att det ska vara borta tills i morgon då vi skulle få ytterligare en fin dag här.
Mycket trassel för mig nu med fingrarna, akutröntgen efter dialysen i måndags och imorgon till infektionsakuten. Jag kan se en rätt trist ände på den här historien, åtminstone med högra pekfingret. Jag tror att jag kommer att tvingas kapa av det vid yttersta leden.
Inga såna här infektioner får någon "happy ending" för min del. Jag minns hur det var med två små enkla skavsår på hälarna 1997, de ledde till underbensamputationer. Men, men, det är bara att ta och gå vidare om ett sånt besked till slut kommer.
peter54 - tungt.. stor mental kram!
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#16 Trist att höra,
hoppas på bra besked.