God morgon 24 mars
God morgon på er! -7 och solen skiner. Idag ska jag åka ner till min moster och kusin för att gå på blomsterafton som min gamla moster arrangerar. Men först blir det städa klart. Dax att få igång kaffebryggaren, längtar efter morgonkaffe. Ha nu alla en härlig söndag!
Godmorgon på Er,
# 1 Så söt
❤️
Solen är framme och det är -3 grader, ser ut att bli en fin dag. Gå en promenad, bjuda barnen på middag och njuta av dagen, är vad jag ska göra.
Gör det Ni med; Njut av Dagen!
#2 Tack så mycket 🙂
🌺
Gomorron!
Kall natt som vanligt, -14. Men nu skiner solen.
#1 Vilken fin bild! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tack tack alla :)
God morgon alla, vilken härlig söndag.
Sitter och tittar på bilder och jag som är höjdrädd får ont i magen utav att titta på denna med gångvägen av bambu..den är bara uppstött med någon pinne här och var.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, solen skiner!
Tre grader kallt i skuggan men i solen är det varmt.
Här har vi fortfarande gäster. Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag 🙂
Även här lyser solen från klarblå himmel och temperaturen är på plussidan, visserlign bara 1 grad, men ändå 🙂
3 plus men svinkallt i vinden.
Ärtsoppa står på spisen och kokar. Igen söndagmiddag kanske men vi gillar det😉
/Maria
Godeftermiddag! Solen skiner och vi har suttit ute en stund. Ganska skönt i solen men fortfarande isande när jag var ute och cyklade.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Goefter middag
Så var den här jobbehelgen slut. De är skönt för jag är slut också hehe. blir så när man jobbar delade turer under helgen och hälften av personalen,
Tror jag ska lägga mig lite tidigare i kväll så jag kan sova ut ordentligt tills imorgon.
Ha en skön söndagskväll

God middag. Nollgradigt, vita moln och däremellan blå himmel. Efter gårdagens alla aktiviteter så tar vi det lugnt idag. Ha en fin söndag kväll alla LK:are
Gokväll!
Kunde inte motstå en tur på några km på reservatet i eftermiddags i det fina vädret. +1 och sol. Lätt att gå där nu till skillnad mot på andra årstider. Av spåren att döma så hade även skidåkare varit ute i samma ärende.
Men idag såg jag inga vargspår, bara spår efter min egen "varg" 😉
God kväll
Varit ute på Görvelns slott i Järfälla o hälsat på de två hästarna Oliver och Herman. Den riktiga vårvärmen har infunnit sig ännu…men va gör väl det när kärleken "sprudlar" :-) Önskar alla en skön kväll. Hälsn. /Hans
#15 Ja då tänker man ju inte på väderleken, saven stiger ju i alla väder! 😉 Grattis och lycka till! 👍
#16 Tack Anders.. *glad* :-) 😃