Godmorgon, lördag den 23 mars
Godmorgon på er!
Här har ni lördagens goda morgontråd! Nu är det bara att hoppas att det blir en riktigt fin lördag.
Förra året lördagen i vecka 12 var det jättevarmt för årstiden. Jag och sambon cyklade upp på stan och åt lunch. Det var så varmt så jag tog av mig jackan och gick i bara tunikan, tänk, så varmt och skönt! Idag hade jag yllelångkalsonger, jeans, rumpvärmare och knävärmare när jag cyklade upp på stan och ändå frös jag ordentligt.
Jag önskar er en fin dag. Nu tar jag sovmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Agge och alla som vaknar.
Natten har varit bedrövlig och jag har hotat ena katten Moritz med att göra Salami av honom.😛
Han är helt hopplös den här perioden på året. Ja, han är kastrerad😉
Han väcker mig en gång i kvarten. Biter mig i tårna, näsan, skriker i högan sky, drar i täcket och jag har försökt att stänga dörren till sovrummet men då hoppar han på handtaget och för ett himla liv så det är inte bättre.
/Maria
Godmorgon!
Säger som agge..hoppas det blir en fin lördag! Vi ska åka och handla material till att rusta hallen..spännande och kul!
Vad gör Ni en dag som denna ? ☀️
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej på er! 🙂
Sovit mina 8 timmar inatt, yey! Första gången på ca 1 vecka. Så nu är jag utvilad hehe
Marsvinen mumsar på sitt, innekaninen med. Katterna & hunden har med fått sin mat. Nu ska jag äta frukost också.
Lite till pluggande idag, har en uppgift som ska in till imorgon. Stress, stress känns det som 😕
Solen skiner i alla fall och det är lördag så humöret är på topp ändå! 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
-16 i morse, nu strålande sol, och det spås bli 1 eller 2 plusgrader mitt på dagen
Idag för ett år sedan var det tvärtom, -2 på natten och 16+ på dagen.
#1 Jag har också en som agerar mistlur och vässar klorna mot sängen framåt morgontimmarna, när man sover som skönast. Men inte varje natt som väl är, och snart börjar uteliggarsäsongen! ;)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Lite kylig morgon även här, 6 minus här på kökssidan av lägenheten. Precis ätit frukostfilen och ska ta en skön promenad snart, solglasögon och långkalsonger är en absolut nödvändighet idag! Senare blir det träff med exet och även middag. Och imorgon kommer min man hem som är i klubbstugan och snickrar och har sig.
Ha en bra lördag alla LK:are!
/Christina
#1.4 hu så jobbigt med nattrumlare! Jag förstår om du hotar med "salami". Här sovs det på natten eller annars så sitter de och ser ut genom fönstret.
Nu är vi snart klara med frukosten, skönt att ta det lugnt.
Idag kommer en kusin till mig och vi ska gå på vinmässsa - vi ska alltså smaka vin - det ska bli trevligt!
Nu ska jag försöka röja upp lite här. Vi har varit lata i veckan.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmidag på er. Har rast nu och skriver från mobilen. Ha en skön lördag
God efter middag på er alla!
Snön smälter fort bort, jag hoppas att den ska vara borta om tre veckor.
Gången är bar och en bit av mattan. Längtar efter att få trampa på den.
Ha en underbar kväll!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gokväll!
Husdjuren ökar i antal! 🙂Ikväll var det 7 stycken framme och åt pellets.
Filmade genom fönstren för en halvtimme sedan, ursäkta lampan! 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!