Mat
Idag efter jobbet uppfann jag en liten kvällsrätt. Jag har stekt champinjoner och paprika i mycket vitlök, och sen lite korvslantar. Saltat, pepprat och lite soya och så rucculasallad till. Gott.
Imorgon kväll blir det nog sushi. Det är bra fredagsmat och så brukar vi köpa bläckfisksallad att äta till förrätt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Har intre ätit mat för jag blev utan stöm när jag höll på att lag så vi har varit utan vatten och värme..tur det inte är kallt. Vi åt sallad på 4 frukter med mandelbiskvier och blåbärsgrädde gjord på saft.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Blåbärsgrädde gjord på saft?? Berätta, vad är det? 😂
Idag åt vi på Börjes. Jag åt pommes och fiskburgare :)
Min sambo åt mos och isterband :D
Till helgen får vi se :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Här blev det kokt Hokifilé med egenkomponerad vit sås idag. Imorgon ska det bli Korv Stroganoff.
Och så hade de fin fläskytterfilé (fläskhare) i affären idag, 39 kr/kg, så det ska det bli till helgen.
Naturligtvis Potatis i någon form till allt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Mycket god mat äter ni med 😉
Idag blev det indisk kycklinggryta. Imorgon är vi bortbjudna och jag vet inte vad det bjuds på. Lördag pizza med några väninnor.
Hera….spännande att gå på middag och inte veta vad som bjuds!
Nja, jag föredrar att veta vad man ska äta hehe. Gillar inte överraskningar :)
Nej, det var väl så jag tänkte med 😉
Hur menar ni? Det är väl trevligt att komma bort och bli bjuden på god mat. Jag behöver då inte veta innan vad jag ska äta,har nog aldrig fått veta det innan vi åker bort. Brukar visa sig när maten kommer fram på bordet.
#11 Ja det är trevligt att komma bort och äta.
Dock är jag t.ex kräsen med maten = äter inte vad som helst, så jag vill helst veta innan :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Ingen har väl sagt att det INTE är trevligt att bli bortbjuden på middag?
Jag BEHÖVER inte veta vad det bjuds på, men jag föredrar att veta.
Så kan man sukta efter maten, eller så vet man att man behöver äta lite innan eller att man ska ha reservmat hemma 😎
Självklart är det trevligt att bli bortbjuden. 😃