Godmorgon, lördag 16 mars
Godmorgon på er!
Idag ska det bli en solig dag, tror jag! Jag ska först ta lite sovmorgon och sen ska jag fixa lite. Barnbarnet lilla N fyller år och jag ska bjuda på mat, fika och present. Så nu är det dags för sängen.
Jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
Solen skiner jag är uppe tidigt, Hehe Inte vanligt när jag är ledig, men jag ska åka iväg med min soffa. ja inte jag utan jag får hjälp med den. Ska få min brors soffa för han har köpt en ny.
Behöver lite nya blommor lite grönt i mina fönster. Tror att jag ska sticka iväg köpa lite se vad som finns
Jag hörde att dom lovade snöstorm i skåne natten till måndag tisdag nästa vecka. Upp till 30 cm snö.
De vill inte jag alls. Får kanske ta en snack med dom där uppe om detta
Ha en skön underbar solig lördag
Godmorgon!
#2 Mörklägg och kryp ner igen! ;)
-18 och sol!
Nu ska jag göra som bumbleboo….åka och storhandla! :) Kul! ;)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#3 Mörkläggning hjälper ej :/
Försökt sova hela natten :( Och kan ej sova på dagen även om jag mörklägger :(
Och ligger i soffan med täcket runt mig :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gomorron alla.. Underbart väder! Jag skriver inte så mycket då så många bokstäver inte kan användas det är jobbigt att måsta skriva & undvika använda dem.
Önskar er en solig & trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Dagens på er alla.
Hoppas att ni har lika fint som vi har.
Fin dag till var o en.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God förmiddag 🙂
Här är soligt och klart, omkring 6-7 minusgrader. Familjen har åkt till Uppsala för att vår dotter ska spela i schackfyran. Det blev trångt i bilarna, många barn som behövde få skjuts, så jag lämnade min plats och stannade hemma.
Massor av projekt hänger i luften, så jag har mycket att välja på för att fylla dagen, men jag tror att jag tar och gör en storrengöring av mina bössor till att börja med.
Sedan ska jag nog reka lite bland mina virkesförråd för att se om jag har material att bygga ett grovt bänkskåp till det nya hörnakvariet.
🙂
God förmiddag! Kallt som vanligt men solen skiner :-) Idag blir en hemma dag, stressat runt de sista tre dagarna. Sy och måla är dagens plan. Kram

God middag!
En plusgrad och solen som strålat så vackert börjar skymmas av moln.
Hoppas du kan sova lika gott i natt som kissen ser ut att göra Frida.
Ha en fin lördag alla🙂
#9 Får hoppas på det :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.