Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 504 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, måndag 11 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Solsken och 12 grader kallt, burr. Det blir att ta på mig ordentligt när jag cyklar iväg.

Ha en riktigt fin dag!

zabelle
0

Godmorgon

7- och rejäl blåst i Malmö, helt myggfritt alltså.

Ny vecka som innehåller både tandläkarbesök, läkarbesök och linskontroll hos optikern. Lika bra att ta allt obehagligt samma vecka så är det över sen.

Hoppas alla får en bra dag!

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon.

Sitter på jobbet och väntar på den första studiepatienten.

/Maria

[peter54]
0

God morgon 🙂

Taxin redan här, så jag måste dra på stört 😉

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon  alla!

Har fått sätta på värmefläkten  igen, det var kallt här när jag klev upp, inte så kul nu när man tycker att det ska gå åt andra hållet.

Önskar er en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

God morgon!

Fint väder idag, om än kallt. Jag ska sy hela dagen tror jag, skönt :)
Vi ska även ringa de som har lokalen och stämma av lite detaljer.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[typellisch]
0

God morgon 🙂

Fick sova till 08.00 idag, vilket var himla skönt! Sitter med juice, kaffe, macka och väntar på mina två ägg.

Är fortfarande lite, lite krasslig känner jag men inte så farligt som det var igår. Annars har jag en bra dag idag känner jag, hehe.

Ska till Vagnhärad och besöka en vän 🙂 Så ska äta min frukost, duscha och fixa mig och sen bege mig iväg. Skönt att ha nåt att göra!

Hoppas ni alla får en bra dag ☀️

citytjejen
0

God morgon!

Vaknade i morse med insikten om att ha tagit över makens förkylning😡men jag är pigg och på jättebra humör så tänker inte klaga! Denna make fyller år idag så vi ska ut och äta på ett tjeckiskt ställe ikväll, det blir gott och mysigt.
På dagen blir det en promenad i lagom takt, är soligt och fint här så synd att sitta inne!

Hoppas ni har en bra dag alla fina LK:are!

/Christina

Toyan
0

God middag!

Solen har varit på besök men nu börjar det mulna på, minus 2 grader.

Ha en fin måndag och början på veckan☀️

fotokrafs
0

Hej på er!👋

Nu är jag äntligen hemma igen!  
Borta bra men hemma bäst.. 
fast som tidigare.. blandade känslor 
det är ju inge kul att lämna mamma kvar i tristessen😕

Annars … fint väder och jag såg en gammal klasskompis idag, hon såg lika äventyrlig ut som vanligt.. skulle med ett tåg åt andra hållet. eviga backpackern?
Och snart kommer maken hem.. 🥳

Fridaaaa
0

God dag på er!

Suttit med grupparbete på skolan 9-14,30. Men vi blev klara, så himla skönt hehe :)

Varit ute 20 min prommis med hunden med, och nu ska jag bara ta det lugnt, är heltrött :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

HÄr är det en kall och solig dag. Jag är lite trött i huvudet (sov inte mycket när jag var i Norge) nu känns det som om det kommer efter - ja, jag har haft en del för mig på jobbet också. Jag är snart på väg till träningen. Skönt med något kroppsligt efter mycket "huvudbry".

stina63
0

Gokvälls

Idag  ringde mamma frågade om det snöade i malmö. Men de gjorde det inte. Kallt är det och fortfarande väldigt blåsigt, Det gör att det känns ännu kallare

Men nu är jag ledig resten av kvällen. Men trött är jag. Fullständigt trött vårtröttheten har kommet till mej. Antar att det går över när våren kommer ordentligt

Anders 50
0

Gokväll!

Har haft fullt upp idag så det får bli en kvälls-hälsning.

Kallt i morse, -14 grader så myggen var obefintliga. Och det lär bli lika kallt inatt igen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[typellisch]
0

God kväll :)

Kom hem för en timme sedan, haft en trevlig dag med min förredetta fästman.. hehe. Fick en film också, sista delen av Twilight, som jag ska krypa ner till snart :). Först ta ut Molly för att kissa, hon är däckad efter dagens äventyr och jag börjar få huvudvärk!

Natti på er 🙂